Friday, May 31, 2013

.. End of May ..

Hello! Dah nak abis May kan? SubhanaAllah.. cepat tul masa berlalu..nanti Julai dah bulan Ramadhan..


Mak abah ada umah. So ajak adik2 makan sama malam ni. Just makan2 kat Redwok. Aku tak makan banyak pun.. bukan diet..memang style aku, kalau exercise, kurang dan makan..Aku dah HAPPY dengan badan now..


Apa ni? Biasalah kan..kemho koya! Berat dah stabil...badan sihat wpun agak 'semput'...emmm..kenapa aku semput? emm..takpe...hidup harus di teruskan.Nanti2 OK lah..dan cuba HAPPYkan diri. Netball pun dah turun..dah happy ngn kawan2. Aku dah 'tua' kot nak gaduh2..or masam2 muka. Sesiapa je boleh kawan ngn aku dan aku pun suka nak berkawan dengan orang. Just aku jenis tak banyak cakap kalau setakat jumpa 2-3 kali. Sama ngn FB..kalau rasa nak kawan..kita kawan..kalau rasa nak unfriend aku..aku takde kuasa nak tahan-tahan. YM pun sama..gtalk pun sama..OCs pun sama..wassap pun sama....aku ON je semua.. Just wanna be Happy. Tapi terus terang..aku memang sedih untuk hilang orang2 yang aku sayang..  



Tadi turun jog. Seriusly badan aku sakit sangat sbb semalam lepas jog 3km...terus sambung ngan netty. Pastu hujan...aku lari balik sebab tak bawak kereta. Sampai umah lupa nak warming down. Sakit gila badan lepas tu termasuk tapak kaki sengal sebab pakai training shoes. So aku push diri turun lari. Memang niat..nak cari ubat untuk sengal badan.

Alhamdulillah..senang pulak jog petang. Selain cuaca cun...boleh pulak aku lari 5km dalam pace ni. Tiba-tiba semangat datang. Tapi ada gak terjln dalam 50m...pastu keep on jogging. Jumpa ramai kawan2.. seronok! Style aku lari tak betul lagi eh? Entah la...lari je... tak tahu proper training or teknikal. Just kadang2 ada sembang2 ngn team mate opis. Aku suka kalau orang nak share knowledge. Love it! Apapun..aku lari just utk sihat.. tu jek.


Ehem.. alhamdulillah and congrats to my Mr.Abe atas kurniaan REZEKI terbaru. Semoga Allah terus murahkan rezeki abang walaupun mungkin lepas ni buat abang makin bz..tak pe la..dah biasa. Nanti kasi la UPAH eh..ngee..Tak boleh ke Za dah tak kerja? Emm...

Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!