Saturday, June 01, 2013

.. Jumpa Siti Nurhaliza ..

Gi Aeon Balakong nak bawak parents makan pizza.. tertengok Instagram..CTDK ada kat sana. Oh..kalau ada rezeki boleh jumpa and amik pic. Lagipun tahu, nak amik gambar ngn CT kena beli barang. Aku pakai je lipstick and eyeliner Simplisiti (SS) ..tapi banyak lagi..Kebetulan mak nak beli compact powder SS.. tapi nak amik pic kena beli perfume. Oh okek. So tak apalah. Tiba-tiba nampak kawan - kak lon tengah dok depan CT amik gambar. Dia suh baris.. guna resit dia..dan memang rezeki..sessi photography dah abis sebenarnya..tapi k.lon tolong..dapat lah amik pic ni.

Terkaku lak aku. Hahha..macam hampeh. Aku bawak Dania..tanya Dania 'kenal tak auntie ni?' ...selamba badak dia geleng. Hahahahhadoi.. aku lak naik segan. Dania kenal sebenarnya..tapi dia malu. And to fizzo..maaf dik...den tak sedar pun ada dia kat sebelah..huhuhu. Since tak beli barang..memang amik gambar je. Pastu suh CT sign belakang henpon di mana..dah hilang pun signnya..hee.. buku CT tu kak lon bagi. Thanks a lot kak lon. Memang rezeki azza..kan?


Masa last..kita orang salam cium pipi 3 kali..sempat bisik kat CT..'Comelnya CT'..CT cakap..'Isk..takde lah'. Memang comel. Makeup dia tak tebal..cuma bedak dia memang nampak lah tebal. Baju color block..suar ngn tudung merah, baju oren dan jaket tycos..huaa..artis kan? Muka CT bulat..beza gila ngn muka aku..hahhaa.. 

Pastu shopping kat Aeon.. and pastu beli Crocs untuk diri sendiri dan Dania. Kasut lagi? Marah sudah Mr.Abe..ngee. Ala..bayar sendiri maa.. kuikuikui..



Kasut Dania tu 50% off for 2nd item. Aku suka Crocs sebab selesa and design pun makin lama makin okek..kan? Boleh pakai belasah2 dan tahan lama...Dania memang dah biasa dengan Crocs dari kecik..so bila aku beli kan kasut Angry bird..lepas dah pakai..dia cakap, tak selesa la tapak dia ibu. Kesian pulak. Tapi kali ni aku belikan jek yang design senang sarung ni dan selesa pakai kat mana-mana..

Em..mood aku ke laut ni..lemau nyaaaaaaa rasa..

Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!