Friday, May 17, 2013

.. Petang ini ..

Beautiful eveningkan? Since dah resign netty..aku push juga untuk turun lari petang ni. Siap awal gak..pastu tengok tasik depan umah..nampak macam rintik2 ujan. Aikk..pelik. lama tenung kolam itu...hujan kah? Rupanya tak. So start running. Target 30 minit je and mesti sampai tasek UNITEN within that time...nak tengok sunset. Alhamdulillah.. dapat snap pic cunz kat tempat aku stop run for 30minit. Dapat lah 4.36km.

Add caption
Hello sunshine. SubhanaAllah..lawa kan. Ni no filter tau. Snap beberapa keping...pastu lepak tepi tasek ..menikmati keindahan alam sambil berfikir...kenapa sampai jadi semua ni lately. Emm... 


Hari ni aku lari dengan Brooks Pure Connect ni. Okek..Ravenna still lagi best coz Pure Connect ni lembutnya alahai. Terasa jalan raya. Tapi memang review cakap macam tu pun kan? Kalau dlm stadium okek kot. Nanti kita try eh.



Macam biasa..dah lari memang nak capture time. Masih takde jam..guna apps jek. Aku suka tengok google maps dlm apps ni. Okek..pace mcm biasa..speed biasa2 and time ke laut. Aku pernah buat 31minit for 5km masa kat Awana Kijal. Mungkin sebab faktor muka bumi dan juga baru lepas kena urut kat Spa..ringan badan..ahaks. 



Since dah abis run awal and lepak tepi tasek...aku jalan lenggang mak limah jek umah. Sempat kemho sbb lenggangya jalan. Tadi pakai running shirt MWM..oh..sgt nice. Memang tak panas. Boleh beli lagi.




Jeng jeng jeng..pandang lah lihat lah..hahhaha..padan muka. Lari lagi pakai gelang kaki..pastu stokin pendek lak..hamek kau. Masa mandi tadi..tanggung lah derita kepedihan. Kulit melecet la..padah! Dah la sok kerja..banyak jalan..walaweii...padan muka..


Masa lari sampai la dh siap mandi..baru teringat tak minum lagi. Terus g singgah kedai beli ini coke. Emm...leganya rasa. Tapi minum tak banyak pun...sekadar membasah tekak. 

Ok la..papai! ♥


posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!