Tuesday, May 07, 2013

.. Pagi Selasa ..

Hello blog!

Hadoii.. tak sihat pulak dari semalam. Sakit kepala menyerang kembali. Hampir demam dan juga sudah mula berkokok. Kenapa lah lately sering tak sihat. 'Tak Kuat' sebenarnya aku ni.. emm..


Ini habuan orang tak sihat. Tadi pagi, lepas hantar anak2..terus ke dispensari. Memang dah tak larat sebenarnya..tapi gagah kan juga g hantar anak2. Nak minta tolong Mr.Abe? Tak apalah..lagipub aku ikhlas hantar anak2. Kena pulak jammed tadi..ada accident lagi.. makin berdenyut2 kepala. Apapun..alhamdulillah..masih boleh makan and dapat MC.


Tadi sempat timbang berat. 47kg. Ni dalam kategori turun. Normal is 48 - 48.5kg. Turun lagi? Mungkin sebab lately asyik skip nasi. Bukan skip sebab diet..tapi bila aku tak boleh makan nasi..maknanya..ada yang tak kena..emm..memang 'tak kuat'.


Walaupun tak sihat ni..aku try gak study tajwid balik. Risau sangat dengan result tajwid and BM penulisan Danish. Yang lain semua menten 90 ke atas...alhamdulillah..tapi dua subjek ni..hadoii..ke laut! 10/5 ni periksa pertengahan tahun ABIM..kena tengok kan gak ni.

Kadang2..bila kita cuba menghargai apa yang kita ada dan bersangka baik dengan semua..namun tak semua dapat menghargai dan bersangka baik dengan kita. Jika terasa apa yang ada di dalam genggaman bukan sesuatu yang membahagiakan...maka, lepaskan dan doa lah kepada kekuatan.

Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!