Saturday, May 11, 2013

.. Tudung Cantik ..

Assalamualaikum.. Post ni aku nak post dari petang semalam, tapi sebab meeting abis lambat..jadilah ianya draft. Bukan nak jual tudung tapi teruja dengan tudung now ni..cantik and sangat berfesyen. Aku suka gak nak try tapi aku ni agaknya memang pemalas so memang malas sgt nak try lebih2 lagi dah kuar tudung instant ni.

Cantek kan? Aku tak sure tudung ni lawa atau sebab model2 tudung sangat cantik. Aku rasa sebab model jugak kan? Plus make up yang buat makin lawa.. sukanya tengok. 



Ini shawl. Antara tudung yang menjadi trend now ni. Kat youtube ada tunjuk cara2 nak pakai. Shawl ni memang simple tapi banyak pula guna pin. Aku rasa sebab model ni pun lawa gak. Ngee.


Haha..ini lah aku. Simple dan malas. Sejak dah ada tudung instant soft awning ni.. tudung n je lah aku belasah. Ada yang sampai dah turun warna. Tudung macam ni lagi satu..senang nak bawak travel. Masuk lam backpack.. still boleh pakai. Awning tak patah.. tudung kedut yang tak iron pun okek. Most of tudubg instant awning keras..aku dah bagi mak. Mak bawak balik Ipoh.. bagi kat orang..dengan Pearl Haya aku let go sekali. Lagipun tudung tu semua elok lagi. Aku jarang pakai.. siap ada yang bertag lagi. 


Ahaks! Ni antara gaya aku bertudung kalau rajin or ada event or raya. Memang setahun sekali je lah nak pakai macam ni. Semalam aku pakai kurung moden ke opis pun dah kecoh dek kawan2 opis. Macam2 kena usik..segan lah. Sebab tu aku suka pakai simple je .. seluar n baju kemeja or apa2 yang sehsuai as long as tak langgar etika opis. Lagipun aku kat bahagian teknikal.. kalau takde event.. duduk depan pc layan doket and kalau ada event.. kena kerja luar. Kalau pakai baju kurung.. memang kena angkat kain lah.. heee..

Ok la .. weekend ni lepak umah jek..anak2 nak periksa. 

Papai! ♥

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!