Thursday, May 02, 2013

.. Still in CUTI mood ..

Hellow.. selamat tengah hari!
Masih duduk2 di atas katil..i love katil! Pagi dah bangun and siap kan anak2 g sekolah. Kesian gak tengok dia orang..tapi takleh nak ponteng lama2 kan. Aku memang dah apply cuti and Mr.Abe amik half day pagi. Now dia lama g kerja..and aku? Masih atas katil. Makan lom..mandi lom..semua pun belum lah.. ngee.. semalam sampai umah jam 2.30 pagi. Flight delay sket and sepanjang dalam flight..kena pakai seat belt sebab cuaca kat atas 'sana' adalah hujan dan petir.

Dania hampir demam sbb berhujan masa kat Disney. Aku cakap..kalau tak kuat..tak boleh balik rumah sbb kat airport kena tahan nnt sbb now HK kan tgh di landa SARs. Dania is strong like ibu..so dia pun bertabah. Pagi ni dia yang bangun dulu kejutkan semua orang.

Now agak kepenatan..bukan penat sebab holiday..tapi sebabbb..mak aiiii besar gila airport HK...sakit kaki. Memang ada shuttle..tp masuk terminal departure..kena jln and jalan..hadoiii. Pastu sampai Malaysia lak..gila jauh nak jalan balai ketibaan. Sakit kaki der!


Okek..special dedicated to my beloved husband...Terima kasih atas semuanyaa..especially 'terima Za' seadanyaa walaupun dah macam2 kita tempuh dan TQ coz bersabar dengan isteri yang 'SANGAT RAJIN' ni. Hiks.. TAPI...hidup ni kalau di beri usia lagi..ianya masih panjang kan? Tak tahu apa akan jadi di masa-masa akan datang..

Ini cerita minyak wangi. CD perfume is one of my perebet collection and Dior Addict PINK adalah kesukaan yang paling suka. Berapa byk suka laa..nak jadi cerita.. last year..CD pink aku kehabisan..and Mr.Abe nak ke Dubai masa tu..aku pun kirim la (dengan air liur) kat dia..TAPI bila dia balik..memamg dia belikan...TAPI (berapa byk tapi daa) .. dia tak beli warna Pink. Aku bila tengok takde je warna PInK..amik and simpan je (jahat kan?) .. ala2 majuk aaa...hahahhaa..

Semalam kat Airport HK..jumpa la CD Pink..Nak! Cakap kat dia. Amik lah..kata dia. Lagipun dia nk abishkan HKdollar sebenarnya. Rezeki kan..Happy la kot kan..selepas frust tengok harga Gucci idaman.

Paling best masa nk beli ..aku cakap..'ni la pink yang za nak..abg g beli purple ni'.. nak tau dia jwb apa 'mana la nak tau..engineer mmg nampak pink and purple ni sama jek'. Ces..hahaha..ok jwpn di terima.


Tapi nak jadi kelakar kat hati aku..tadi aku amik balik CD yang dia beli kat Dubai..hahaha..ini dia..bukannya Purple apatah lagi pink..rupanya.. Dark Blue. Sangat lah lari tajuk...alasan engineer tak leh pakai ya! Ke tak kenal warna? Hahaa..


So..now, ada 2 dah CD addict ni..Dark Blue ni bau dia kuat sangat and ada bau ala2 bedak baby..and PINK is still the BEST.

Lagi satu collection yang aku suka is ZEN.

Ok la..nak mandi. Hari ni dah janji nak amik anak2 awal...

EH..aku ada 'Keek'.. kalau rajin..sila follow..

Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!