Thursday, July 28, 2011

..Rasa Macam Nak LET GO..

Berkira-kira..terfikir-fikir..tergagau-gagau..rasa nak LET GO some of my COACH handbag. Tak banyak pun ada dalam tangan. Setakat ni yang rajin aku belasah adalah yang ini :

Coach Ergo Ali Hobo - Pheww...memang sukar di lepaskan..
COACH patchwork convertible- dah jadi macam belacan.cannot let go..
COACH swingpack - sangat suka pakai setakat nak keluar makan..ringan!
Yang kat bawah jarang sangat pakai sebab tak tau nak pakai bila dan rasanya pakai tak lebih dari 3 kali..yang gambar-gambar kat bawah ni yang aku dok fikir..pakai kaa..let go ka..pakai kaa...let go ka..aishh..dalam dilema..



COACH Sophie Bery - dah terlupa nak pakai tapi bag ni memang besh..ringan gila wpun dah isi mcm2 barang..

My 1st COACH ever - Soho Hobo Leather..ohooii..pakai sekali je..sebab tak tau nak pakai p mana..yang ni dari Butik COACH..ada kotak coklat tau..

COACH leather convertible embossed ni beli semata-mata nak p Europe ari tu..pakai masa kat sana je..now ada dlm dustbag..

So, apa pendapat korang? Kalau sapa-sapa rasa nak offer aku harga terbaik untuk aku LET GO 3 ketul COACH yang aku beli ni..sila lah email aku at lyzaaabdrahim@gmail.com


Renungan :
Kalau lah semua benda semudah ABC untuk di LET GO terutama yang kita sayang..kan bahagia hidup ini..




3 comments:

hamzah ian said...

barang tuk laki ade?/ hehe..

Liza Abd Rahim said...

hai ian (love your blog..muah!)

kat kedai byk..kat dlm tgn takde.hehhe..tapi kalau ada wishlist, boleh request dgn some deposit.. :)

Anonymous said...

salam
hai sis..nak tanya..beg2 ni semua dah sold out ke







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!