Saturday, July 02, 2011

..Demam On/Off..

Sakit kupala..selesema..demam ON/OFF..ini lah yang aku rasa dari semalam. Hari ni, since dah janji nak join Open Netball SPA and team takde shooter, aku main lah jugak. Malam tadi badan dah panas, Abe pun tanya macam mana nak main? Takpe..cuba jek. Dah la panas gila tadi..kul 2.40 pm game start. Agak no luck berada dlm team A - player dari luar Selangor da. Jumpa JKR Terengganu (Juara kat Ganu) and SUK Melaka and Belia 4B Penang. Kira kita orang wakil Selangor lah ni. Hahahaa..

Bukan Team Kita Orang. :)
Tak nak salah kan tiang apatah lagi nak salah team sebab game memang cantik tadi..cuma finishing agak dukacita..aku betul2 hancur. Dalam keta ngn Abe tadi, aku cakap gak kat Abe 'Hancur la Za tadi..sian team'. Dia cakap...'Tak kan shoot 2 kali tak masuk kira hancur?' huhuh. Ye lah..perasaan bersalah tu tetap ada la..bola dah naik cantik-cantik.aku try tak masuk lak. Main dengan Terengganu cantik game dia orang, clean and clear..main dengan SUK Melaka..haiyaa..korang ni betul2 menguji kesabaran den. Cikgu mana yang ajar korang main mcm tu. Netball ni clean game OK..banyak contact..sampai aku terpaksa berlakon kena tolak keluar dr padang sebab reff langsung tak nampak aku di seksa di dalam D. Dah tak tahan..aku pun kasar gak la..tapi sempat bagi ucapan kat GD yang baru tingkatan 2 'Sorry ya dik, main kasar kan..so akak pun terpaksa kasar ya' ...Main dengan budak tingkatan 2 kau..haaahaha. Sayang tak dapat jumpa Belia 4B penang..depa dah cabut balik awal-awal..alahai, tak kan kalah dah tak mau main lagi? Emm..so kira menang tanpa bertanding la dengan team tu.

Ni last aku main rasanya utk kali ini. Kena bungkus kasut..lupakan bola. Kenapa? Aku kena ganti puasa la..banyak weeii..tak tahu la sempat ke idak. Ni la padahnya kerja bertangguh.

Sakitnya kepala ni....tak mau la demam coz nak kena puasa. Kalau demam + Puasa..mau kurus kering nanti. Ya Allah, permudahkan lah segala-galanya.. Amin.

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!