Wednesday, July 06, 2011

..Lembab yang hasilkan Sembab..

9.20 am - dah tak tahan. Sakit kepala and badan antara OK dan KO, so aku amik handbag terus ke dispen. Demam tak tinggi pun..tapi tu lah kan, kata MA tu, 'awak tak sihat, awak puasa, memang lah lambat nak baik..tak cukup air dlm badan.' Ya, saya tahu encik, tapi saya kena tunaikan tanggungjawab yang satu ni, tak boleh bertangguh lagi. Dia beri aku antibiotik dan aku minta ubat selesema yang lain sebab aku tak tahu nak layan ngantuk ubat tu. Gila la kalau makan ubat tu time sahur, mau aku tidur je dlm opis. Semalam aku tak makan pun ubat tu..ngantuknya sgt horror. Serius Gila! Tapi tak nafikan la, effect ubat tu agak OK walaupun tak baik 100%. Dan tadi, balik dispen, terus aku ZzZzZZzz..ala, dah mcm sia-sia lak puasa kan? Takpe la kot..Allah fahamkan..huhuhu. At least something than nothing ye dak? Now..badan aku betul-betul lembab and muka pun dah naik sembab.Sebab aku posa, so aku dok diam-diam dalam opis je lah..tak jumpa orang, so boleh le sembunyi sket muka yang tak ceria ini. Ala..kalau tak nampak aku pun ..'nak kena cari ke?' ..takde kepentingan pun nak cari aku ni kat opis. Kan?



Sebenarnya, agak sunyi gak dok kat opis sekarang ni. Aku ada roomate..tapi kami tak byk cakap. Mungkin sebab tak rapat atau takde apa nak sembang. Tapi kadang-kadang, kalau ada kawan-kawan yang sudi nak jengah, bising gak la bilik aku tu. Baru-baru ni kawan aku yang ada kat NZ dah suh aku cop tempat dia kat situ..haaaa..kalau yang ni dok sekali ngn aku..compem hingaq. Aku OK sangat kalau dia dok sama..tapi tak tahu la kan..sebab bos dia tak bagi aku dok kawasan dia dulu sbb kononnnya utk team dia je..so tak tau la kalau yang sorang ni lepas lak ke kawasan lain. Bosan kat opis pun boleh buat aku Lembab dan sembab. Memang tak sabar lah tunggu pukul 5.15 setiap hari. Sakit kepala laaaa..ok la...stop dulu.

Renungan :
Saja letak dalam bentuk gambar. Nice kan? Ni dari : Akuislam.com


 

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!