Friday, July 01, 2011

..Aircond ini membunuhku..

Waduhh..badan ini, terasa lemahh banget. Ngapainn?? Kena lak aircond sejuk dalam opis ni..tak tahan la. Mata pun dah merah..tekak dah sakit..ni petanda tidak baik. Esok ada game. Lunch pun aku tak amik ari ni..memang balik tido jek. Tak sukanya rasa lemah mcm ni. Last week, aircond bilik ni suam2 kuku jek..sangat suka..tapi orang lain tak selesa, so datang pihak berkenaan membetulkannya..jadi lah sejuk2 kuku ni..uhuk. Sakit kepala pun ada ni... terlebih berjimba ke aku ni? Mungkin perlu rehat kan? Actually aku jarang demam..harap2 kali ni..tak kan demam lah..petang ni kuarkan peluh..harap2 ok la..


Badan dan tenaga dah tak bersatu..

Em, selain drpd Mr Abe yang dah berbunyi kata aku asyik takde jek weekend sbb netball..smlm si Danish lak dah berbunyi. Ibu ni..asyik main netball jek. Huuhu..OK la..InsyaAllah, untuk kali ni, esok lusa adalah last. Pastu kena tunaikan tanggungjawab lain yang wajib buat..apa? Ganti puasa la..keh keh keh. Padan muka aku..mcm ni la setiap tahu..asyik lupa jek. Apa nak buek..dah tuaa agaknya..Ngee..

Takde renungan untuk entry kali ni.yang ada..'Sakitnya Kepala, Lemahnya badan'.. Huhhuhuhu~~

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!