Friday, July 08, 2011

..Kuning Itu B.E.R.S.I.H (?)..

Duduk tongkat dagu gigit kuku kejap. Baru selesai meeting VTS dan selesaikan amanah untuk OEFMS. Sibuk kejar KPI? Abe cakap 'Mana ada orang kejar KPI, KPI tu based kerja...kerja jalan, KPI jalan lah.' OK la ..betul lah kot. Maybe motivasi kerja kita tak sama. Aku pun dah nak tak nak je dok opis ni. Korang bosan ke baca aku nak resign ni tapi ada kat sini lagi? Kalau bosan, tak payah baca lah. Kalau baik, doakan impian aku satu ni jadi realiti..boleh?

Agak ketinggalan dengan dunia luar - bukan tak baca akhbar, tapi tak minat nak baca bahagian yang sesak-sesak kepala ni. Cuma ikut sikit perkembangan dari komen kawan-kawan kat wall FB..OH! Ada demostarasi rupanya kat luar sana. Kempen apa? BERSIH? Tapi pakai warna KUNING? Kuning mana bersih wei..pakai la PUTIH..takut mcm pakai kain kapan lak ke kalau pakai PUTIH? Apa la nak jadi kan? Tak pro mana-mana lah aku ni..cuma ada sikit renungan dari IKIM.FM yang aku dengar baru2 ni
'Nikmat itu memang tak di rasai sehingga lah nikmat itu Allah tarik kembali.' Fikir-fikirkan lah.

Cilok dari FB Mr. Abe. Boots itu sungguh memberi ilham.. ngee..
Em..rindunya nak balik umah mak. Nak balik..nak balik. Baru-baru ni mak datang ngn abah tapi duduk kat umah adik kat Putrajaya. Ni semua gara-gara si Modo accident Motor. Haiyaa..sikit je maaa terus mak abah sampai..memang la anak omak. Ye ke? Isk tak baik TUDUH..aku pun anak mak gak. TUDUH tu apa eh?

Takde renungan utk kali ni sebab aku pun dah tak terenung kelemahan diri...Nak buka apa ya?? Emm..


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!