Sunday, September 25, 2011

..Seronok ke eh?..



Selamat Pagi! Cuaca kat Pasir Gudang sungguh cunz dari semalam. Tak panas, tak hujan. Baru lepas sarapan ni, duduk mengadap tv dlm bilik. Ikut hati teringin nak p terjun kolam..tapi malasnya nak basah kan badan. Lagipun perut sgt penuh ni. Ikut hati, nak je sambung tidur atau mungkin jap lagi..compem tertido..Abe kerja and anak2 layan tv..ibu? Seronok ke live mcm ni eh? Tak kerja..jaga anak2..g jalan2..emm..apa kata survey? :b



Cantik Resort ni. Aku suka sangat konsep yg di buat..kalau lah dpt design rumah sendiri mcm bilik resort ni..cunz seh! Hahaha..dah mula berangan. Kalau ada maid..lg best. Keh keh..poyoss saja..igt kawin dgn anak raja ke? Alhamdulillah..anak tak raja ni pun tak pernah susahkan hidup aku - semua di tanggung..

Nantukkk ni..tapi teringin nak swim..tapi abe takde. Tak syok la basah sorang2..kuikui..lagipun kalau nak swim, sapa nak tengok anak2..Tak syok lak kalau terlepas pandangan dari dia orang. Kenapalah UNITEN dah tak bagi swim campur mlm2 mcm dulu..hari Ahad ramai beno org..emm..byk sgt nak kena fikir..swim atas katil je lah!

Kalau ada yg perasan..ni dah 3 kali Abe aku kena outstation on weekend. NASIB BAIK tak de online event kan? Ni semua realiti kehidupan aku...bukan ALASAN yg saja2 aku reka utk mengelak atau menolak. Aku dah FACE problem ni dulu..ini kenyataan..bukan ALASAN. Kerja in workshop tak kira hari kerja coz Elektrik sentiasa di jana. Kalau ada inspection or tenchical support or maintenance..semua akan di buat on weekend. Mengeluh lagi? Entahlah...
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!