Thursday, September 22, 2011

..Cubaan BangKit Yang Tak Membawa aPa2..

Hello world..hello bloggers..hello followers..hello readers and also hello stalkers..
Kesian blog..mcm idup segan mati tak mau jek. Nak update..biasanya aku tulis apa yg terluah dari hati..tak pandai saja2 nak karang suka2.Nak buat2 cite..tu bukan kerja aku lah rasanya. Banyak benda lak nak kena fikir lately utk taip mcm2 dlm blog ni. Kali terakhir aku berbahasa berbahasi kat sini adalah pada 9.9.2011..lama tur utk seorang blogger tegar mcm aku..dan lps2 tu,entry hanya di hiasi dengan ayat copy paste dan gambar yang tak bwk apa-apa makna. Sadis!

Macam mana nak matinya blog ni..macam tu lah juga hati aku kat sini..hari ni dah 4 hari aku berkerja secara aktif utk Job baru ni. Hari-hari aku pujuk hati..tapi makin hari, terasa mcm nak bunuh diri..hahahamboii..sangat poyos! Idak la sampai tahap GILA macam tu..just perumpamaan bombastick dari hati yang dah hampir koyak rabak rasanya. TOLONG laahh..aku benci idup mcm ni......

Me, Mimi and Kimi @ Genting Highlands.
Klik GAMBAR utk lelain gambar.
Okek, jom cite gumbira lak. Last week, aku bercuti dari 13/9 - 18/9. Heavan Tak? Sangat Gumbira lah..lebih gumbira dari Hari Raya. Lupa segala seksa..lupa segala2nya. Tinggalkan bumi UNITEN..bertolak ke Genting Highlands dari 14/9 - 16/9. Enjoy dengan anak-anak - main snow..main mainan, layan Smurf 3D..layan sejuk..LEGA. Lepas tu balik rumah mak, makan tdo..makan tdo. Balik kampung Abe - sepupu dia kawin..balik umah mentua, makan sama-sama mak mentua, adik2 ipar and biras..sangat Yay!


Pagi tadi aku dapat ayat ni dari seorang bos :

'Maaf lah Zai, lepas berbincang, decision bertukar. Dia orang masih sayang kau lah Zai..kau je tak sayang diri kau'
*
sungguh menggunakan saiko..aku bukan budak kecik la...
Hahaha..gelak besar aku. Sayang yaaa.. tah, malas nak fikir dah. 11 tahun tu tak lama ke untuk aku minta sesuatu yang baru? Entah..siapa lah aku..cara fikir pun kena ada level..so nak cakap apa lagi? Hahaha..sebelum aku merepek-repek dan ada orang akan jadikan blog tu as bahan..baik aku DIAM. Aku sangat percaya pada : 'Semua orang ada habuan masing-masing samaada cepat atau lambat....' Go!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!