Saturday, September 24, 2011

..Menulis dr Tepi Kolam Tg Puteri Resort..



Cantik cuaca petang ni. Duduk menemani anak2 bersuka ria di dalam kolam. Mcm biasa, aktiviti basah bukan lah kegemaran aku..walaupun teringin sebenarnya. Abe ke tempat kerja. Aku tak mahu ikut sebenarnya sbb biasanha, kalau dia penat...tau2 je lah angin yg naik nnt. Tapi abe nak gak aku dan anak2 ikut..dia book Tg Puteri Resort Hotel ni..so aku ikut je lah..dgn syarat : Jgn marah2:: hee...

Kat sini ada mcm2 fasilities dan paling best ada bowling. Ni 2nd time aku and famili lepak sini..tu sbb Abe kerja, kalau tak, jgn harap la nak dok sini..Kalau jln2 sendiri dgn famili, kita org lebih prefer budget hotel - just utk tdo. Kalau Abe kerja dan aku ikut dgn anak2, dok budget hotel yg takde fasilities, mau kita org tido jek lam bilik..kan?

Kat depan aku ni..majoriti bapak2 yang teman anak2 dlm kolam. Ada famili day cikgu2...uishh..jgn memain, famili day cikgu kat sini okek. Nak tau rate resort ni..sila la google sendiri.

Okek...sebab kepandaian aku tak bawak charger enpon..maka..babai dulu. Go!
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!