Tuesday, September 06, 2011

..The Zurah's..

Hello2..wat pe tu? Tidur lagi? Aku tengah tunggu subuh ni and bangun sahur for puasa ganti. Awal start puasa? Hee..alhamdulillah dan syukur gak, puasa ganti aku tahun ni tak sebanyak tahun-tahun dulu..but still 'banyak' lah. Aku ada niat nak puasa ganti dlm bulan Syawal ni. Puasa 6? Tak tahu lah dpt ke tak sekali pahala puasa 6 tu sebab dah mcm-mcm pendapat tentang Puasa Ganti dan Puasa 6 tak akan dpt dalam 1 niat. Takpe..puasa LillahiTaala.

Pagi ni saja nak tepek gambar mak abah aku di Hari Raya. Nak tau dari mana datangnya nama ZURA dlm nama aku tu? Tentu lah dari ZUbaidah dan Abd RAhim. Itu lah sebenarnya. Dan sebagai Puteri Tunggal dalam keluarga..aku rasanya lebih banyak berkongsi cerita dengan mereka dan juga adik2 yang lain sebab mereka segan dengan abang mereka.

Hj Abd Rahim dan Hajah Zubaidah

Me and emak

Me and Abah

Semoga Mak Abah di kurnikan kesihatan yang sempurna dan gembira selalu.
Tahun ni aku berjaya membuat emak nampak seperti Berhari Raya. Sebab berjaya 'paksa' mak pakai jubah yang aku belikan tu. Kalau tak, mak akan biasa2 saja sebab mak dan aku punya peel yang sama..tak suka berbaju kurung nak2 yang glemss bagai. Ngee...

Okek, dah masuk waktu subuh...tata!! Selamat Hari Raya... :)

2 comments:

MRS. AJ said...

Angah, your mom tak byk berubah kan. awet muda. takpe lah. raya sekali dlm setahun jek. bkn slalu pun nak glem2 bagai.

Liza Abd Rahim said...

Sebab tu paksa gak dia pakai baju tu..;)

Mak fotogenic kot..hahaha..







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!