Friday, May 20, 2011

..American Idol - Sila pilih yang aku suka saja..


Hahaha..nantuk ni sebenarnya..tapi nak gak tunggu American Idol and nak tgk Lauren. Okek..tak mau tulis panjang-panjang...tolong la vote Lauren utk aku...jadikan la dia Idol..hehehe..dah jadi tabiat aku kot..dah mcm Siti Nurhaliza lak aku suka si Lauren ni sebab dia comel dan suara dia sedap...camno nak vote ni..pls American..vote lan Lauren utk aku..ngeehh...


Dalam pic ni adalah Scooty. Tolong lah jangan vote dia..muka ala2 jambu..tapi suara macho gila..macam tak kena je..ehehhe..dan aku rasa, dia rasa dia bagus jek..hahahah..Dia tak stylo laa..mcm mamat baik jek. Bak kata Mr S..'ohh..scooty yg mcm Y tu?' hehehehe..



Yang ni lak Haley. Suara husky kau...ala, bukan tak sedap...tapi kalau pejam mata dan dengar lagu yang dia bawak, aku dah tau yg nyanyi tu dia. Tak stylo la cara dia bawak lagu. Kaalau dia nyanyi..suka angkat tangan kiri..sama jek setiap kali pun..x besh la...

Hahaha..apa yang aku merepek sorang2 pagi2 buta ni....ni namanya..entry layan blues..mood agak lari ke laut...tekak lak terasa kering coz baru lps bantai durian..mata pun dah layu-layuan...guguguu...

Actually..semua top 3 American Idol ni adalah besh..tapi aku still nak pilih Lauren gak...:)



Apapun..J Lo gak yang meletup..gila lawa gila body...phewww..camno eh nak jd mcm ni? Har har har...
Apa la judges ni pilih Scooty...Booooooooo.....


2 comments:

B.e.T said...

vote for lauren jugak... mantapzzz... =))

Liza Abd Rahim said...

A;ah..dr atas ke bawah mantap..:))







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!