Sunday, May 29, 2011

..Aku, kami dan 'mereka'..

Hallo..menaip dari destinasi percutian Bukit Merah Lake Town Resort. Dok sini 3 hari 2 malam..and ni baru malam pertama. Biasa la aku ni...kat mana-mana pun nak online..lucky broandband hokek kat sini. Em..hari ni dah masuk 2 park yakni Pulau Orang Utan and Ecopark..sok baru layan waterpark. Selasa maybe lajak ke Pekan Taiping..Cuaca agak panas la kat sini tapi still OK bagi aku ..yang penting tak hujan. Since kat Pulau Orang Utan takde aktiviti bergambar or pegang orang utan..aku agak frust la. Sebab tgk gambar promo..mcm boleh pegang dia org ni jek..apa daa. So, jom layan sket gambar kat Eco Park. Malas la nak upload semua..nnt2 aku share kat FB..aku link.




Sekian utk hari ni.. ;b

4 comments:

Kak Lon said...

tak geli ke pegang ular tu makcik oooi...eeeeiiiii...geli teman...

Liza Abd Rahim said...

cuba la pegang kak lon oii.baru tau geli ke idak...:b

ankeljonni said...

wooooo.... berani tu pegang ular... kalu aku dah lari jerit-jerit.... wakakakaka...

Anonymous said...

abg jonni..yg ni berani la...yg lain2..lom tentu..larikk gak sambil jerit2...;b
-tuan tanah yg malas login







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!