Saturday, May 07, 2011

..Durian itu Kenikmatan..

..Memorning! Wah..aku menaip blog di pagi hari Sabtu - jangan tak percaya. TERbangun awal lak Sabtu kali ni...ngeee. Dari atas katil, menaip Entry pasai Duyan Surabaya. Thanksssssss sangat2 pada Kak Linda dan Kak Chik yang susah payah fullfill semua yang aku wish. Bukan wish pun..just TERSEBUT jek..akak2 ni sure carikan..huhuhu..terharu. sangat..Tragedi Pusing 1 Mall cari Kek tak kan Azza lupakan lah..Terima kasih juga Baskin Robin - bukan 1 or 2 scoop okek..dalam bekas 6 Scoop lagi. Huhuh..Thanks juga Yogurt Icy Room - maaf Azza tak abiskan sebab ingatkan Ice Cream..

Sambut birthday tahun ni makan duyan Surabaya Tepi Jalan.. :)
Ni nak cite sket pasai Birthday aku tahun ni. Dah 7 hari berlalu. Aku dah tua? emm..33 tu tua ke ek? Em, landing je kat Surabaya..Lepas imigrisin checking, Kak Chik dan adik dah terus keluar tinggalkan aku. Kenapa? Jeng Jeng Jeng..sebab kedatangan aku adalah tidak di ketahui oleh Tuan Rumah - Kak Linda yang sedang menanti di sana. SUPRISE!! heheehe..Sib baik cukup katil eh akak? Hahahaa..dlm perjalanan ke Hostel..akak2 ni cuba nak penuhi wish aku nak makan duyan..suh pak Supir carikan jugak Duyan..adeh. Aku dah naik malu ni...but so lucky lah, ada org jual durian tgh2 malam..So, 30hb April 2011 - Aku sambut birthday dengan potong durian jam 1 pagi. Gilak ngak makan durian pagi2 buta.. :)

Gantung duyan macam gantung manggis ...sedapnya manggis..huhuhu..
Dalam hostel pukul 2 pagi..makan durian lagi... :)
Second Day, selain kak linda banje makan lunch yang 'macam-macam', kita orang p ngap durian lagi. Makan tepi jalan jek. Sebenarnya aku tak tau la murah ke mahal durian kat sana..sebijik dalam Rp45K..ok ke tak? Tapi durian nya tak sehebat D24 or Musang King lah..isinya tipis, biji nya tebal dan warnanya tak berapa nak kuning. Tapi sebagai pemakan durian Tegar..aku tak kisah..belasah jek..huhuh..sedap weh. Janji ada rasa durian.

Hingga ke titisan terakhir..jilat jgn tak jilat..nyummm..
Takde sapa-sapa ke dalam umah ni nak belanja aku birthday ni..tak kan nak kena mintak kot..jangan kan adiah..kek sepotong pun takde..tak kan SMS jek kot? Uhuk..sok dah Mother's Day..kena minta double hadiah ni..la la la..ada org terasa tak? Hak hak hak...

To kak linda dan kak chik ..Terima kasihhhhhhhhhhhh sangat2..

2 comments:

ankeljonni said...

kehkehkeh... hantu durian la nih...

Liza Abd Rahim said...

sbb dah melantak doyan kul 1 pagi..memang hantu la ni..;b







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!