Saturday, May 07, 2011

..Malam yang HaNgAt..

Fuhhh! Panas, lemas, berlengas. Sejak dua menjak ni, cuaca malam panas sangat kan? Pasang aircond pun tak berapa nak jalan..rasa mcm nak dodok dalam peti ais jek..tak pun berendam dalam kolam. Phew..hangat bangat! Ada petua selain daripada letak air dalam baldi? Hehehehe...Menurut pak Google, suhu di Kuala Lumpur adalah 37°C | 25°C. Ye ke? Macam dah lebih 40°C jek ni..Adeh..


Petang tadi, Mr Abe belanja makan Kenny Rogers untuk Celebrate Birthday and Mom's day. Takde kek..ada muffin jek. Sekadar meraikan ulang tahun sebab aku dah perli2...ala..perli2 manja je. Bukan tak leh makan pun KR ni kalau tak birthday..tapi OK la sbg tanda mengingati. Terima kasih.


Ni brooch Avon dari Kak Jah. Kawan aku palingggggggggg lama dan tak pernah terlepas sambut birthday aku. Last year dia buat suprise..tahun ni pun suprise gak ni..dapat adiah lagi. Ni adiah kedua kot. Adiah 1st dari kak linda - sehelai blouse dari Surabaya.  Hadiah dari Abe? So far tarak sebab aku pun tak tau nak apa..nak bagi aku p jalan sorang2 ke Surabaya ari tu pun dah Okek..TAPI kalau ada hadiah..Za wish for - New Car ..can a? Ha Ha Ha...

Di kala malam yang hangat lagi berbahang ni, aku ngn Dania dok umah layan TV ..Abe ngn Danish dah belayar ke Klang. Abe ada futsal game. Jauh tu p main futsal memalam ni. Takpe..semoga sihat seluruh badan..Okek..mahu lipat baju yang dah mcm gunung..ada sapa2 nak kerja lipat baju tak?? ;b

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!