Sunday, May 15, 2011

..Makan Untuk Kenyang (?) ..

Pheww..nantuknyaa. Hujan lak ni..besh ni kalau tido. Hari ni, setakat ni, lepak kat umah jek. Aku masak sket untuk lunch - Udang masak kunyit, tomyam dan telur dadar. Jadi la kan..malas lak nak keluar. Ni dah kekenyang..dok layan pc sambil layan borak ngn anak-anak yang tgh layan TV. Em..cakap pasai makan ni, kalau makan kat luar dan pilih fast food..apa yang korang suka? Aku biasanya susah nak cuba meal baru sebab takut tak kena dengan perut. Kecuali takde pilihan..mcm masuk hutan ka..dok asrama ka..aku belasah je la...

Ni biasanya yang aku odet untuk fastfood yang rajin layan..tak selalu la jugak pun.
(gambar-gambar ni aku search kat google jek..so thanks pada tuan2 gambar..pinjam ya)
Ayam Goreng Regular Mc D - Biasa aku minta Drumstick
KFC jarang sangat makan now ni..tapi kalu makan, aku odet : Snack Plate Original - Pun minta drumstick and wing.
Antara peberet aku. Nandos..sapa nak banje? Aku akan odet suku ayam mild hot dgn Peri chips and coleslow.
Kenny Rogers ni pun jarang gak makan. Aku suka ayam yg original, kentang lenyek dan coleslow.
Mr Teppanyaki - Salmon la jadi idama..ngehhh...
uikss..terliur tengok Tom Yam Kung ni. Ni peberet kalau lepak SR..ala, lama tak makan..nak menyeru lah..hek hek hek
Ohoii..sedapnyaa..ni mushroom swiss burger kalau makan burger king..

pst : ada orang ajak kuar lak..nantuk ni..emmm...

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!