Thursday, May 26, 2011

..Hadiah Hari Jadi Sudah Mari..

Huh..tak kira, nak update gak blog. Stress tahap idung dah ni. Berbalas-balas email dgn bos cetak pasai isu printing Transkrip..benda senang kenapa la nak susahkan. Bukan tak biasa buat pun. PeNiN!! Tengah stress fikir masalah ni, aku g call lah NationWide..mana barang aku wei?? Barang yang aku order dari US pun dah sampai..ni dalam Malaysia je. Bila dah stress..faham2 je la nada suara kan? Dan tadi..budak despatch NationWide sampai dan..hahahhaa..kelakar lak :

Mamat : Haa..sib baik senyum.
Aku     : Kenapa? Suara tadi garang sangat ke?
Mamat : A'ah..kawan saya cakap...suara marah2..garang.
Aku     : Hahaha..sapa suh hantar barang lambat. Dah makan minggu ni.
Mamat : Ye ke? Mana la saya tahu...sign sini ngn sini, jangan marah tau.
Aku     : Garang sangat ek? Sorry la..terpaksa. Kalau tak...barang tak sampai. Kata Express..tak express pun..
Mamat : ooo..umur 32. Patut Garang. ( dia tgk IC aku)
Aku     : 33 laaaa...dah birthday dah.
Mamat : Maaf ya ...jgn garang2 tau.
Aku     : Hahahha..terima kasih and maaf ya.

Hahahha...aku yang tengah marah terus ilang marah..kelakar gak tgk muka mamat tu mula2 pandang aku. Garang ya? Takde la..kadang2 kena gak bertegas..kan?

Ni hadiah dari Abe birthday kali ni. Lawa..ringan tapi aku dah tertekan bahasa Asing..ada 14 bahasa rasanya.Tak sempat nak godek2..Nanti suh Abe je godek..dia bab2 ni terra..aku? Malas...

Percuma bag pack Suunto dan juga ada siap2 tali utk jog, kalau beli kat kedai..harga dia RM599..sapa2 suka, baik order kat AirAsiaMegastore - RM479. Cuma bercinta sket la nak tunggu NationWide 'Express' hantar barang...

Terima kasih ya Encik Azril...

pst :
Masih susah hati isu printer tak selesai. Printer baru pun ada problem driver.Nizam oh nizam..pls help me..uhuk..

2 comments:

ankeljonni said...

loyar buruk plak mamat tu... tampo je lain kali... huhuhuhu..

Liza Abd Rahim said...

har har har..kalau saya lom kawin..mungkin saya akan tampo laju kerana org kata..andartu cepat berangin..hek hek hek..







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!