Wednesday, May 18, 2011

..QE itu Hipokrasi (?) ..

Entry yang hilang: ini re-post Entry

Dok sorang-sorang mengadap TV..anak2 ngn Mr. Abe dah selamat beradu. Abe tak sihat sangat sebab pressure kerja and maybe jugak sebab cuaca..kesian dia tapi still masakan dinner utk kita orang tadi. TQ. Aku? Em. hari ini baru adalah hari duduk layan diri selepas selesai audit QE dan tiada training netball petang tadi. Lega sikit sebab bila audit dah selesai dan well done la ITMS. Walaupun takde markah lagi and aku tak harap apa2pun coz QE ni amalan..tapi rasanya apa yang di laksanakan agak berbaloi. Thanks to Kenet sebab cantikkan QE board dan thanks Ateng coz buatkan video..tu semua kerja SU QE, tapi den dah tak menang tangan..Terima kasih sangat.


- ITMS managers and QE Team -
Susah ke nak buat QE ni? Secara peribadi, pendapat aku la..permulaan nak gerakkan QE ni memang sakit tapi lama-lama bila benda ni jadi amalan, insyaAllah, takde lah membebankan sangat. Ada yang merungut dan ada yang kata QE ni Hiprokrasi. Em..terpulang. Kalau kita rasa bekerja dengan keadaan teratur dan bersih tu seronok, kita yang kena amalkan. Tak perlu la nak audit baru nak berlakon..tapi bila 1 Jabatan dah mulakan, amalkan dan kekalkan QE, tak salah rasanya kalau semua orang beri kerjasama. Kalau kita cakap kita sibuk dan takde masa nak buat QE..abis orang lain datang opis tak buat kerja ke? Tak tahu la..dulu memang pada aku benda ni membebankan..tapi tu lah kan..sebab dah biasa buat atau mungkin juga aku minat. Tapi geng2 opis aku besh..walaupun mulut bising kata benda ni menyusahkan..tapi sampai masa - semua bagi kerjasama...Terima kasih semua.. tak menang takpe, janji kita semua gembira..(ye ke?) :b


pst : kenapa lah American Idol ni buat malam Jumaat lewat-lewat malam lah..emm..








No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!