Monday, May 23, 2011

..Main and main-main..

Hari ni nak letak entry bergambar..nak cite benda lain pun takde cite. Cuma masa turun padang tadi..ada 2-3 orang tanya kenapa muka mcm tu? Hahaha..muka mcm mana? Muka terlebih tidur? Tak cukup tidur atau muka lemau. Aku tak kerja hari ni jaga Dania..tapi idak lah kerja aku tidur jek. Bangun mcm biasa coz kena hantar Danish sekolah and terus tapau Mc D makan ngn Dania kat umah. Lepas tu terus lepak depan PC..ada kerja kena siapkan. So, walaupun cuti...tapi still kerja. Tgh ari, lepas zohor, aku tido jap sampai kul 3pm. So idak la kerja aku tidur jek..muka lemau tu..maybe pakai all black ari ni..Si Peya siap tny 2-3 kali 'Kak zai sihat tak? Lain mcm je muka..mcm tak sihat..are you ok?' ..heehehe..OK OK...den OK..huhuh..

Tadi lepas training netball - kita orang celebrate birthday Peya ngn Awe..Happy Birthday Gegirls..dua2 panjang..heheheh.Thanks Kak Mus buat kek..Choc Cheese..hehhe..saya rasa sket je la sebab tak suka Keju.

Jom layan gambar geng2 Gilak ni..sangat enjoy dengan dia orang dan paling suka time petang now ni.. LIKE lah..lps GLU? Em..dah takde kan semua ni...emmm...



Leh tak kalau tak kerja..tapi petang2 nak enjoy macam ni jek..can aa? Hehehhe....

2 comments:

Suriati said...

wahh ...mmg bess kan ngan diaorg ni..

kak zai mmg yea la muke kak zai lain semlm,sembab..

[azie@jimah] said...

patutler muka cam x sehat.. cuti ghupernya...
muka ko lebih kurang muka kamus smalam... hahahah







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!