Wednesday, May 04, 2011

..Ini Entry : Mari BeRaNgAn ..

Korang suka berangan tak? Aku? Yeah..ini hobi aku dari dulu, sebab aku percaya..Kenyataan Bermula dengan sebuah ImPiAn..dreams are possible..betul? Cuma now ni, aku dah tak berapa nak berangankan harta benda mcm dulu-dulu..now, aku lebih suka hargai duit utk tengok dunia..aceh! Pengalaman tu kan guru kepada kehidupan..kalau tak dapat pusing dunia pun, dapat pergi tempat-tempat yg teringin sangat nak p pun ok kan? Setakat ni, destinasi ROME yang jadi idaman aku dari sekolah dah jadi kenyataan. Alhamdulillah.Tadi melayan kawan aku bercita-cita nak sambung Phd kat London..aku? tak mau..aku dah malas..hak hak hak...to Bet..semoga impian jadi kenyataan...Amin!

Ha..mari-mari berangan dengan aku ..alah, berangan jek..kalau tak dapat p betul2..kita surf je dlm tenet..keh keh keh. Jom Bismillah dulu :
SubhanaAllah..ini memang tak pernah luput dari ingatan..Simpanan mengerjakan Haji sket je lagi, tapi..panggilan adalah di umur 52 tahun. So, kena pasang impian untuk Umrah. InsyaAllah..
Switzerland sentiasa dalam anganan. Ya Allah, cantiknya. Nak tgk pemandangan dan nak main salji kat sini.
Australia. Gambar ni kat Gold Coast. Actually target nak ke sini dulu sebelum Europe..tapi rezeki dah ke Eropah dulu. Ni pun impian Danish. Plan nak p ujung tahun ni..tapi..ada agenda lain pulak..
Nak p USA.tapi rasanya tambang sangat mahai. Nak p USA..nak shopping and nak ajak Abe bawak dia p U dia belajar dulu. Kita org bercinta jarak jauh. IUPUI - UNITEN..nostalgia la sangat kan? hehhe..
Ha.cee teka kat mana?? Ni kepuluan Anambas..ada apa? Ada umah kakak Chayank aku. Heheh..terpanggil sangat nak p sini. Lokasi - Tarempa Indonesia. Dekat jek..sebelah KL je..hahha...
Masih berangan mahu jejak kaki ke puncak ni lagi..Puncak Kinabalu..kapan ya?

So..mari berangan.. *_*

1 comment:

B.e.T said...

beznye berangan-berangan ke London dgn tagline... tagline je lebeh.. sampainye tah bile la .. la la.. =))







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!