Wednesday, May 11, 2011

..Semua pun nak bagi tau ke? ..

Tidur tanpa mimpi adalah lebih indah..

Update status YM..status FB and blog to tell everybody what happend to you? Status YM aku byk mengarut jek..kadang-kadang just update sbb nak update..Update status FB pun kadang-kadang and sometimes just wanna share something with friends. Status meroyan dah lama tak buat la rasanya. Em.update blog? Nak bagi tau kisah hidup ke? Ada org nak baca ke? Hanya blogger je tahu jiwa seorang blogger kan? Kalau aku, bukan nak pukul canang or tuju-tuju pada sesiapa..just nak menaip and bercerita kepada isi alam maya and kadang-kadang sebagai kenangan hidup. Tu jek..

Ok..ckp pasai share-share ni..just nak cakap, 'Aku sangat penat..mcm nak pengsan'. Sebab panas ke apa ek? Main netball pun dah mcm hampeh. Malam terus flat - sakit 1 badan and 2-3 malam ni kena p opis sebab kena settle kan kerja..balik opis memalam tu, settle kan umah lak..SERIUS penat. Takde stamina? Tak gak..maybe byk sgt teguk ice sebab panas.

Dan aku dgn senang hati tak g jumpa doktor pakar utk appoinment Isnin baru2 ni..malas la. I think, I know how to handle my Anxiety Disorder. Just let go and jangan takut sebuah kehilangan..Kisah kan diri sendiri dulu. Boleh? Huhuhu..

Okek..ngantuk dah tahap gaban..solat pun lom lagi...apa mau bikin? Tido? huhuhu..mari settle baju anak-anak nak sekolah esok..pastu baru tdo..Tata.

2 comments:

ankeljonni said...

masing2 ada sbb tersendiri diorg berblogging...


huhuhu... blog aku plak.... penuh ngan citer mengarut... merepek dan tak senonoh....


harharhar... saja seronok2...

Liza Abd Rahim said...

saya suka blog apa abg jonni.. :D

dulu blog saya tuk lpskan perasaan..skrang dah takde arah tuju..belasahh je..:)







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!