Saturday, April 27, 2013

.. Tired Day ..

Assalamualaikum..

Time now is 11.51 pm - Friday. Jap lagi dah Sabtu. Cepat tul masa berjalan. Hari ni dan semalam agak memenatkan. Bertugas di College of IT (COIT) yang sejuk membeku adalah meletihkan. Tangan semua naik beku and pucat sampai nak menaip pun seksa. Apapun..alhamdulillah..problem 2 hari dah selesai tadi.. berkerja dengan 3 orang lelaki untuk selesaikan 1 masalah..aku belajar - lelaki memang penyabar. Gila cool padahal aku dah gelabah gila. Ye lah...sampai 4.45pm tadi..problem tak settle lagi.. tak ke seram? Apapun..semua ok..semoga esok semuanya lancar. Amin


Tadi lunch pun kuar agak lambat sebab kena settlekan juga prob. Since laki2 nak g solat Jumaat...aku pun kuar la. Tadi Nuui banje makan SR. Thanks.


Jemput datang esok ke UNIVERSITI TENAGA NASIONAL OPEN DAY on 27th April 2013. Jemputlah tau!


Petang tadi..sambil baring2 lepas balik kerja..aku godek apps #perfect365 lagi. Saja suka2. Sampai lah aku tertido kepenatan sampai jam 7pm. Eh..cuba tengok pix aku ngn Dania.. sama kan? Hiks.

Okla..penat sangat. Tadi keluar dinner and settle kan benda2 yang patut. Penat! Balik sambung lagi kerja2 yang patut..huhuhu. Semoga Allah permudahkan segala urusan aku dan famili esok. Dan juga..semoga Allah murahkan rezeki staff UNITEN esok dengan jumlah kehadira yang ramai. Amin.

Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!