Saturday, April 13, 2013

.. Bahagia ku di sini ..

Assalamualaikum..

Bahagia? Tenang? Happy? Yeah..semua tu ada di sini.. di Teratak Zurah Al-Haj, Jelapang Ipoh. Balik umah mak .. tak plan..just wish 'Jom balik Ipoh'.. maka sampai lah kat Ipoh ni jam 10.15 malam tadi. Alhamdulillah.. Bila dah sampai umah mak..makanya, dok diam2 je la.. syiok nyeer. Jap lagi dah lunch..off course la makan masakan emak. Heaven tak? Yap..the best destination in the world is umah mak abah.


Cantek kan sunset ni? Subhanaallah. Tak jauh...depan mata je. Kat UNITEN jek. Masa keluar rumah dalam 6.40 pm..kelihatan matahari besar .. bulat dan ke orenan. Ya Allah terujanya. Kalau aku kat stadium masa tu..compem dpt snap lagi lawa2. Since kita org nak ke foodcourt Uniten for dinner...awal dok dinner? Hiks..! Aku pun berlari2 ke tepi tasek Uniten sementara tunggu food siap. Ala..tak sempat. Matahari dah tenggelam. Dapat snap few pix. Reflection dari tasek buat scenery semakin superb. Subhanaallah.


Ini Danish. Dah 10 tahun. Dia budak bijak yang nampaknya semakin culas dan malas. Agak merisaukan lah jugak. Bukan malas apa..malas nak ulangkaji pelajaran. Dia rajin membaca tapi semua bukan buku sekolah. Dia suka baca tentang pengetahuan Am and buku2 sejarah dunia dan agama. Aku akui..knowledge dia tentang dunia lagi banyak dari aku..cuma agak ralat.. wpun tak seteruk mana..tapi sayang lah kalau dia sia2 kan bijak pandai dia kan? Ujian bulanan baru2 ni..dapat no 4 aje. Aku cakap.."see, Danish tak study pun leh dapat no 4..kalau rajin lg sket..Danish boleh dpt balik no 1..kan? " 2 markah sgt teruk buat dia jatuh rasanya. Aku tak tahu how to handle anak lelaki rasanya. Sukar nak faham apa yg dia perlu dan hendak..

Ok la. Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!