Tuesday, April 30, 2013

.. Birthday at Disneyland Hong Kong 2013 ..

Assalamualaikum..

Hari ni 30hb April 2013. Alhamdulillah..syukur..amin aku di beri kesempatan oleh Allah untuk terus bernafas dlm keadaan sihat, gembira dan bahagia.

Hari ni.. Mr.Abe bawak kami ke Disneyland Hong Kong for my birthday celebration. Thanks a lot. Em..nak cite apa eh? Ni kali ke 3 aku masuk Disneyland..2 kali kat Paris dan sekali ni kat sini..walaupun Disneyland Paris lagi best..tapi impian aku nak bergambar dengan Princess dan tengok firework at Sleeping beauty castle tercapai kat HK. Yahuu! HAPPY SANGAT! Walaupun berhujan hari ni.. aku happy. Anak2 pun basah dek hujan..takpe..bila lagi nak main hujan kan ?

Hari ni kami stay at Hollywood Hotel Disneyland. Cantik! Dari MRT sampai ke sabun mandi..semua lambang Mickey. Hiks.. ok la ...jom tengok gambar eh...







Thanks for all birthday wishes and amin. Doakan yang baik2 untuk aku ya.

Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!