Sunday, April 07, 2013

.. MWM 2013 run ..



Duduk sorang2 sementara tunggu waktu. Kul 4 am dh kuar umah sebab kwn run kul 5.30 am. Dah siap solat subuh dan aku sekarang adalah gigil..bukan sbb takut (apakah nk takut..suka2 jek pun) tapi sebab.. Ya Allah.. i am damn hungry. Tapi kawan bagi makan sneakers.. and now, aku masih gigil lapa.. nak cucuk pin pasang bip pun terkial2.. Ya Allah..ni la nama nya takde kerja cari kerja. Aku sepatutnya amik byk karbo 2-3 hari sblm run..tapi..em..

Semoga mental aku berjaya bawak badan aku berlari.. dah la tak leh tido malam td. I dont like to end my night with somenthing bad.. tak leh tidur lah! Huh..

Menahan perut dr membuang..kalau aku g buang...compem aku tak boleh run.. hadoii!!

Wish me luck.. papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!