Tuesday, April 02, 2013

.. Larian Carca Merba..

Yuhuu..nak cite apa ni? Entah..saja2 nak update. Tadi tanpa di rancang..aku pun run la sorang2. Larian hari ni di namakan larian carca merba sebab aku target 5km (jek!) Tapi tak tau nak ikut route mana..ada route yg okek..nampak lak hanjeng bersepah2..so ikut je la mana2 yg rasa best.

Aku rasa..hari ni sangat panas..sebab biasa aku run kat stadium je jam 6.30pm. Tapi hari ni ada bola pulak. Route baru aku adalah tepian tasek. Saja je lari situ sbb nak cari lagi 2km utk cukupkan 5km. Lari punya lari..waduh!! SubhanaAllah..terpandang reflection sunset dalam air. Canteknyaa and sgt rejeki...tiba2 apps aku cakap dah 4km..ahaks..terus stop..amik gambo la pulak..rLagipun aku dah tak larat..takde motivasi langsung nak lari..mmg sekadar nk bagi peluh and sihat.


I love sunset/sunrise

Macam biasa..time mesti capture..Saja suka2 and rasanya takde progress yg boleh di banggakan oleh diri sendiri. Ahaks. Pace pun mcm tu je la.. tak kisahlah...run jek..

Ada beberapa kesilapan yang buat aku tak fokus tadi.

1) aku lari pakai suar kain parachute size M..letak enpon dlm poket..mula la gedebush2 dlm poket. Aku naik rimas..alih ke poket bawah..sama gak..alih ke poket belakang..sama gak melayut2..terus hilang fokus..amik enpon..pegang je kat tangan.

2) Tak plan nak lari route mana..dah tergagau2 cari route and elak anjing..

3) Hebat sangat lah run pakai cap kan? Hahaha..tadi sebab aku rasa panas sangat. Matahari masih ada..sekali baru 1 KM..dah panas kepala..Penin kepala.

4)Memang dah jadi tabiat agaknya..after 2km je..mesti aku nak jalan wpun kudrat masih ada..dalam hati cakap..alah, jalan je..peluh gak..kuikuikui.

Ahaks..byk lak silapnya kan? Saja je laa tu padahal diri sendiri yang tak mampu..ngehh..

OK la..dah kul 11pm..tido time...papai!



No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!