Saturday, April 20, 2013

.. Haluan sendiri ..

Ting tong! Penat dowh..asal tah. Rasa mcm semput semalam tak abish2 lagi..susah nak bernafas secara betul..and tidur pun siap mimpi2..memang la letih semunya hari ni. Sebab tu sebelum tidur jangan letihkan otak..

Penat tak penat..hari Sabtu kena tempuhi juga seperti yang di plan. Pagi2 aku hantar Danish ke skooll .. ada English Camp .. Mr. Abe ada futsal tournament. Oh aku sangat risau lah org bertournament tanpa praktis mahupun training for stamina. Terpaksa la pesan byk kali...streching jgn lupa..and balik ni..dia sudah pengsan. Dah hagak dah. Aku lak..jarang sangat nak tertidur kalau penat bersukan..malah badan makin segar. Pelik?


Okek..settle urusan Danish dan Mr.Abe, aku g sarapan kat foodcourt dengan Nia. 10.30 am, kami bertolak ke GM mengekor Nuui. Memang saja nak ikut sebab aku nak cari baju. Pakai baju GM? A ah..pakai je..sapa kata aku Hi Mentenan? Uwek..haha. Lagipun baju je kot...takyah mahal2..bukan pakai lama. Kecuali sports attire, aku memang memilih. Apapun..mahal tak mahal...beli Online or Kedai..memang la mahal compare GM. Ye dok?


1st time aku ke GM. Lagipun kami sefamili jarang masuk KL. Tak gemar sangat kot. Besar GM KL banding ngn GM Klang. Most of the item kat GM Klang ni kena beli borong.. susah nak lepas beli satu-satu kecuali dah kenal dengan tokey. Since dah niat nak beli baju jek.. aku memang dah tak pandang benda2 lain. Nia pun Nuui belikan cekak and rantai. TQ Auntie. And Danish..aku beli jersy MU Rm5 jek. Tak tau la tahan bape lama.


Jeng jeng jeng..hangus RM250 yang Mr.Abe bagi aku belanjakan. Sesen pun tak tinggal. Hahaha. Rugilah tak abiskan..nanti kena pulangkan balik. Baju style ni yang aku nak cari. Aku dah pakai baju style ni lama gila..tapi beli kat Jusco. Tak tahu la pulak nama dia Peplum. Tapi aku suka peplum lycra yang labuh atas peha dan ada cutting kat pinggang ...bukan bawah dada. Dapat je design ni..9 helai aku rembat terus dari 2 jenis kain yang berbeza. Puass hati lah..just aku tak kenan dekat reben yg ada pada baju..em..nak tetas ke? Pakai je la kan.. baru Gwiyomi..hahhaa..poyos!! tq so much nuui for the lunch. 

Okek..since Mr.Abe dah pengsan..aku tak tahu agenda malam ni. Eh..dengar cite Emas turun harga gila2..sok kita g check eh..Nak gelang kaki lagi ! ;)

Papai..♥
.
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!