Wednesday, April 03, 2013

.. Lari lagi ..

Ne no ne no..mata sangat mengantuk tapi nak kena tunggu baju siap basuh untuk di sidai. Badan agak penat and sakit so aku decide untuk turun lari kat stadium jam 6.30 pm tadi. Kat stadium ada budak2 training bola and beberapa orang tengah run.

Target 5km sebab semalam tak dapat 5km. Aku start run slow melow sebab konon2 nak menten running sampai 5km...tapi ke laut jugak..terberjalan gak dlm 500m lepas 4km. Biasa 2km pertama aku dpt dlm 12minit tapi tadi hampir cecah 15min..so aku tambah kelajuan (laju lah sgt.. hahahha) sampai 4km. En. Kamil security pun run..and dia pun encourage aku dgn ajaran dia.. laju kot dia lari..pastu 1 round layan ngn Daus ntwk..dgn ucapan.. 'laju lagi kak zai'dr belakang.. hahha..cess..mungkin aku perlu cikgu..ada sapa2 nk jadi cikgu? hhhehehe


Nampak tak sunset ni..ni aku snap before run...nyaris tak stop lagi nak amik gambar sunset.. lawa. Tenang sket rasa. Alhamdulillah..sakit2 badan aku tak effect larian..malah buat aku lupa jap kesakitan..


Aku cuba nk dptkan 30mins for 5km..and cuba nk naik kan pace lebih dr 7min/km supaya aku boleh lari non stop...tapi tak leh gak. Mungkin 5km sket sgt..hee.. and aku pun xde plan setakat ni lari lebih 10km..so maybe ni je la time terbaik utk aku. Runnforfun..but aku still peduli dengan teknikal things and lari dgn matlamat..khas utk diri sendiri.. hiks..

Em..mcm dah takde kerja asyik cite pasai run kan? Ni je cite yg ada utk harini. Mata pun dh layu..mesin pun dh bunyi..jom!

Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!