Thursday, April 18, 2013

.. Gwiyomi, Pandora dan Siti Nurhaliza ..

Assalamualaikumm..

Perasan tak? Lately..3 benda ni menjadi fenomena atau aku jek yang baru tahu? Gwiyomi, Pandora dan Siti Nurhaliza.

Gwiyomi? Apa tu? Aku pun tak tahu. 1st time tengok pun masa layan Keek Elfira Loy. Sebab dia comel..aku pun tengok..bila dah tengok..oh memang comel. Macam biasa, peel aku..kalau tak tahu, aku akan cari info sampai aku tahu..sebab tu dengan aku ni senang je..bagi soalan..sila jwb..aku sure senyap lepas tu. Just to fullfill my kehendak ingin tahu. Em..gwyomi is from Korea..oh..sebab tu chomel. "Gwiyomi" or "Kiyomi" is Korean slang used to refer to a cute person.[1] The lyrics of the song can be interpreted as "1 + 1 = Cutie, 2 + 2 = Cutie", etc.Memang CUTE lah. Sila la google untuk keterangan lanjut. And kebetulan, dengan FB, makin ramai la buat benda ni...suka! Walaupun aku bukan peminat K-Pop..Gwiyomi ni memang boleh layan lah.


Nak try..sila hafal and search la video Gwiyomi kat tenet eh. 

Second thing is about Pandora. Apa tu? Hasil dok tenung FB hari2..memang hari2 pun kuar pasai Pandora. Macam dah jadi idaman wanita seMelaya. Dan aku? yeah..nak tahu..nak tahu..apa tu? Apa lagi..tanya la cikGoogle. Pandora was the first Human Woman. Erk..bukan Pandora tu la..hehehe..ni Pandora jewels. Mungkin nama Pandora dr istilah di atas. Pandora ni barang kemas wanita dengan menggunakan material 14k Gold, silver, two tone apa entah, leather and fabric.

Ohhh...itu rupanya Pandora. Memang perasan kedai Pandora ada kat Alamanda. Dengar cerita, harganya boleh tahan and you are just lucky Mr.Abe..sebab Za tak leh pakai selain EMAS...hiks. Kalau tak, nak gak cuba segelang ke..kan? Tengok gambar..memang cantek sebab boleh design sendiri (kot).

Teringin? Tak apa lah..aku memang takleh pakai..nanti berkudis kulit and penat mengaru.

Tak tipu..memang cantek. Kan? Tapi takleh pakai..Em..katanya Emas tgh turun..jom beli EMAS. ;b

Siti Nurhaliza fenomena baru? ehh..tipu2. Tak, bukan Siti Nurhaliza..tapi tudung Siti ni. Suka lah. Simple je..pakai inner..pastu letak shawl..pink belakang..lepas shawl kiri kanan ke depan..taraa..siap. Simple dan senang. Alhamdulillah..dia pun sangat2 berseri dan comel lepas pakai full hijab ni. Tak kisah la kan proper ke tak..janji dia dah mulakan satu hijrah. Selamat Dato K dari azab neraka..hiks. Mungkin perlahan-lahan..dia akan jd proper. Aku sendiri pun tak proper..ngeee. Eh..tudung proper..baju kot. Gugugu..


Follow CTDK Instagram..byk lagi pic dia cunz.. 

Ok la..papai.

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!