Thursday, April 04, 2013

.. Puting Beliuang ..


Kalau nak bayangkan macam mana condition aku now ni..boleh bayangkan macam apa eh..Haa..macam  puting beliung yang tak lepas nak berpusing2 musnahkan kehidupan..ni puting beliung yang terkunci jek..Eeee..marah dan geram yang makin Hoiii! Tapi asal penyebab kepada puting beliung ni macam buat tak ada apa2 jadi eh?? Huh!! 

Dalam mood mcm ni..selera makan aku memang ke laut lah..lunch tadi aku order kek sepotong je and malam ni amik bihun sup..aku ratah sayur je..ayam semua, sila tinggal dalam bowl. Tapi siang..tak pasal2 minah Prudential kena marah dengan aku dalam phone. Eee..berapa kali nak call..orang cakap tak minat...dah lah...Grrr...

Ahad ni aku join Malaysia Women Marathon ... Opss..tapi I am not going to run 42KM la..aku just join 8KM..ikut kemampuan diri sendiri. Takde la berkobar pun..but still terfikir...boleh ke? Tak penah nak lari jauh2..penah buat more than 8km pun baru 2 kali..so...so so je lah mood nak lari ni..dalam mood yg macam ni...Mr.Abe kena g Paka lak Sabtu and Ahad.. Apa ni? apa ni? apa? apa? ni kali ke 2 ke 3 tah jadi mcm ni...of course la kerja dia penting kan...dan aku pun not in mood nak follow dia. Dalam keadaan yang macam ni...he will bring his mother to PAKA..tengokkan anak2 masa dia kerja kat sana. Hahaha..bagus kan? Elok lah tu..mana la tau MIL boleh bagi anak2 behave and dengar cakap .. so aku dah tak yah cubit2 anak lagi..kan? Sabtu pagi dia orang akan ke PAKA dan aku terkontang kanting dok sini sorang2 just because of run yang aku sendiri tak pasti apa kesudahannya nanti. GAMBLE! 

Setakat ni, aku decide to follow Masyu pagi ahad nanti walaupun dia run kul 5.30 am, aku run 7 am. Nanti tido je dalam kereta ...kan? Jangan aku tak bangun dah...huhuhu..

Emm..aku tengah fikir gak ni pasai Dania..KSSR ni takde exam eh? And Danish lak..walaupunn ada 2 -3 subjek setakat ni dia dapat highest dalam kelas..tapi ada subjek BM penulisan dia sangat mensusahkan hati ibu termasuk tajwid. Hai la Danish...apa nak buat lagi tak tau..


Papai!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!