Thursday, March 10, 2011

..Sleeping Dizzy Beauty..

Take 5 jap. Sakitnya kepala. Berdenyut-denyut. Baru lepas demo video kat Puan. Macam biasa, aku tahu video ni sure jadi 'Gajah Putih' mcm yang lepas-lepas. Tapi aku buat juga la sebaik mungkin sebab aku memang suka kerja-kerja macam ni. Ngeee..

Tidur itu Indah..Bestnya Tido
Nak jadi cerita..kerana mood yg agak ke laut jek, semalam balik dari kerja..aku masak apa2 yang patut untuk anak2 sebab semua tak mau makan luar and babah lak takde. Masak campak-campak ni la yg jadi kesukaan budak2 kan..terutamanya kalau ada sup..compem jalan. Aku betul2 penat..kenapa tak tau la. Banyak sangat FIKIR kot..dapat lak email dari Mr.Abe pesan itu ini..Ayarrk..bila masa la aku nak buat semua tu.Takpe..sabar..coolengee. Kul 8.40 malam aku terlelap kejap.Lepas tidurkan anak-anak dlm kul 9 pm, aku lepak kat sofa dengan harapan nak sambung buat kerja. Siap bawak balik laptop nih. Akeke. Sekali dah tak leh handle ngantuknya, kul 9.15 aku set alarm supaya kejutkan aku 9.45 malam. and jeng jeng jeng..kul 12 am baru aku terjaga. Muahahha..apa lagi..sambung tido dalam bilik la..dengan tak iron baju Dania lagi..argghhh! Penat lah! Pagi lak..asyik Snooze Alarm sampai la kul 7 am. Baru lah bersilat seisi keluarga..akakaka. Kepala masih weng lagi..

Api kecil menjadi kawan..api besar? Baik2lah ya...
Pagi tadi masa tgh sarapan, Jul dapat panggilan ada kebakaran. Mula-mula dia sebut SQ6..hah! aku dah cuak..pastu eh salah..SQ5, tingkat 3..terus aku sebut..'Rumah Bery kot!'. Sebab dia je aku kenal kat level 3 tu. Sib baik dah abish makan..terus g tengok. Ya Allah..api dah marak..kesiannyaaa..Innalillah..

OK..aku nak sambung kerja..sok last day..ayokk!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!