Monday, March 07, 2011

..Mari Berjoget..

Hahaahhaa..aku nak gelak kejap ni. Tapi idak la gelak tahap ni kat opis ni. Kira mcm senyum LEBAR la di saat ini. Ya Allah,  pagi tadi aku dah nak 'KoJoL' fikir benda ni. Tiba-tiba lak video tu kuar watermark. Ye la kan, trial version. Dulu penah jadi mcm ni gak..Bulan 3/2009. Lagi la, bila kerja dah siap 80%..tiba-tiba kuar watermark kat software tu..MeRoYaN kejap aku masa tu. Tapi hari ni, NOW aku tak mahu GeLaBaH tak tentu pasai lagi. Bertenang..sabar..cool. Fikir cara lain. Cari software lain. Yang buat aku StReSS banget ialah kerana Bos nak tengok benda tu Jumaat ni. 9hb dah la kena hadir Taklimat Tatatertib pulak. Penat berfikir sambil mengomel pada Cik Ateng - sekadar nak lepaskan sesak dada sbb dia tahu pasai video..sharing is caring kan? Hehehe..tepat kul 1pm, terus aku Blah balik umah. TIDO...tak leh fikir..pening..semput. Sebelum balik..aku sempat email pada Ismail D Great..tolong aku buat sesuatu utk settlekan masalah ni.

Cuba nari macam ni ikut tempo lagu Stacy - Jahat. syiok seh!
Masuk opis kul 2pm, dia dah balas email. Yay! Happy..Masalah aku selesai..Terima Kasih. Muahhh lah!! Macam mana dia selesai kan? Biarlah Rahsia..huhuhu. Now aku boleh mula kerja dengan tenang. Aku suka lagu kat blog aku ni..sambil dengar sambil gerak-gerak badan (nari sendiri lah). Saja layan blog jap. Kalau aku layan pagi tadi..alamatnya keluar la entry Meroyan. Ku tahan dari menaip pagi tadi..now dah boleh senyum.. LeGa and Alhamdulillah. Ismail dan Big Mac as upah? No hal lah! Now focus on capturing...

Aku sekarang lebih banyak 'Positive' dan 'Sabar'. Fikir dulu sebelum buang... kecuali Blood Dah Goes Up Stairs..kalau terlepas gak tu..I am so sorry.. :)

2 comments:

B.e.T said...

eh eh.. I pun rasa mcm joget jugak nih... kekekekkee....syabas betey...

Liza Abd Rahim said...

dh malam..ngantuk banget..x leh nk joget dh pun.. :o







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!