Thursday, March 10, 2011

..Selamat Hari Jadi Danish..




Dia penawar..dia lah racun..dia lah segala2nyaa..
 
Ya Allah..terlupa nak wish anak teruna aku sorang ni. Hari ni 10/3/2011 Birthday Danish yang ke 8. Nak tau dak? Lps aku post 'Ini Entry Sedih'...Alhamdulillah..aku tgk Danish dh ada perubahan. Dengar cakap aku. Cuma agak kecewa sket keputusan periksa dia agak teruk. Takde pun yg dapat 100. Semua A and 90 ke atas la..tapi Bahasa Arab 88 Jek. Em..byk sgt main ni. Takpe la Danish..next time cuba la lagi..

Ni semua pic lama dia..sekarang dia dah darjah 2..dah 8 tahun usianya. Alhamdulillah..membesar dengan sihat dan sejahtera. Doa ibu, Semoga jadi anak yang soleh, berguna kepada semua, bijak dan jangan lupa ibu dan babah. Jadi abang ya baik OK! Ibu Sayang Danish..

Malam ni, kejap lagi..ada bacaan Yassin kat rumah baru Nadri. Alhamdulillah, Allah permudahkan semua..dah dapat rumah baru. Aku dah pack siap2 baju anak2 untuk di pos balik bersama anak ipar aku. Dia orang akan duduk dengan mak abah selama seminggu. Terima kasih Allah permudahkan juga urasan aku..kalau tak, sok lps kerja aku kena kejar ETS hantar dia org balik Ipoh dan kena balik sini semula pagi2 Sabtu. Banyak lagi urusan aku tak selasai ni..huhuhuu.


2 comments:

ankeljonni said...

happy birthday ke-8 untuk Danish

Liza Abd Rahim said...

terima kasih uncle jonni..adiah?







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!