Monday, March 28, 2011

..Sekadar compare bukan nak membeli..

Dah mati kutu kejap..problem tadi dah settle, ni ada prob lain lak yang kena tunggu orang yang di kehendaki sedang sibuk. Tanpa dia, tak berjalan lah sistem yang ada. Aceh!

Sambil-sambil tunggu dia, aku pun tersurfing ke feberet web mobile : GSMArena and ternampak lah ini gadjet 'Samsung Galaxy Tab 8.9'..walla..sudah ada version baru and 10.0 pun dah ada. Cepat betul benda2 ni berupdate. Nampaknya size dah nampak hampir Ipad 2. Alaaaa..wat pe wat besar2..leceh la nak guna. Macam malu je nak guna depan orang. Keh keh keh..ayat macam nak beli jek? Idak lah..just compare jek dengan Ipad. Nampak mcm Samsung Galaxy Tab 8.9 dah ada USB port. SANGAT GOOD. Penting wooo ini port kalau tak, camno nak transfer gambar secara mudah dari DSLR..kan? Tu je yang penting..nak transfer gambar masa travel. OK..jom kita baca ni :

Today Samsung revealed Galaxy tab 8.9 at it’s CTIA event. Galaxy tab 8.9 powers 1GHz dual core processor, Android Honeycomb and is thinner and cheaper than Apple iPad 2. Here is a specs comparison between the Wi-Fi only models of Samsung Galaxy tab 8.9 and Apple iPad 2 to let you choose the best tablet at a reasonable price.




from : Maggadget

Aku tak pro mana-mana. Aku dah cuba guna both yg version lama. Dua2 pun best but aku prefer Samsung Tab yang lama tu..kecik sket. Baru cool nak bawak jalan2. Nak beli? Idak kot. Tapi kalau ada orang nak belikan..KLCC aku tadahkan..BIRTHDAY aku kan hujung bulan depan..miahahaha...



No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!