Thursday, March 03, 2011

..Hari ini lagi sekali..

Apa ya apa ya nak taip ni..la la la. Ok..ok. Mula2 kita jawab soalan tag dari 'Mama Happy Sokmo'. Dia tanya : Twit! suka lagu Blog awak..Risau risau risau.. :D

"MaJalah apa yg paling die hard to baca every month..kalau tak dpt pening-pening.. muntah-muntah?"

Ahaks! kalau dah muntah2..pening2 tu..tu maknanya tgh PeGnen..so kena baca Majalah Pegnen lah..ahahaha. Tapi dia sendiri tak tulis dia suka Majalah apa..ini tidak adil..

Ok, jawapan : Takde lagi majalah yang boleh buat kita pening-pening or muntah-muntah kalau tak dapat. Muntah nak beli adalah.kuikuikui. Tapi kalau setakat Majalah Layan Bulan-bulan..kita suka mingguan Wanita dan MIDI (ni utk org tua Hokek) yang di pinjam dan di baca di rumah emak. Sangat berinformasi ini MiDi. Majalah Hiburan dah lama dah kita tinggalkan kecuali cover dia menyahut2 utk di beli. ;)

Pagi 3/3/2011 yang CANTEK.. :)
Pagi tadi, terkejut besar dengan 'AMARAH ALAM' dalam jam 4 pagi. SubhanaAllah. Deruman Geruh bertalu-talu dan kilat sabung menyambung. Sekali sambar..terang bilik. Dania dah lari masuk bilik aku..'Dania takut'...terus terlena kat port dia tepi katil aku. Danish? Aku terus bangun jenguk dia..Alhamdulillah..dia tidur lena. Lelaki kan? Tapi pagi-pagi tadi..selepas Alam Meluahkan Rasa Marahnya...suasana pagi sangat2 cantik. Matahari menyinar. Alhamdulillah..


15276 yang aku order kat kwn kat US dah sampai smlm. Aku jual COACH..aku beli kat COACH. Heheh. Sebenarnya bag ni ada sejarahnyaa dan buat aku kempunan..so aku odet yang lain. Lebih kurang je harga mcm yang Mr.Abe beli tapi berlaku 'MaGiS'..hahaha. Aku lebih suka leather..sangat2 puas hati. Teringin gak nak sambar Gucci..dalam MiMpi kot. Kat Paris..aku tgk..paling murah, RM2.3K..hoi hoi..mcm2 leh buat dgr RM2.3K..lain kali je lah kan..

Hari ni aku p GYM lagi..dapat la 2.3km dengan kelajuan 7.5km/j dalam masa 20 minit. Yeah! hari ni agak puas sebab berpeluh dan jantung pun berdengup dengan baik. Cuma tgk2 syok lari tadi..tiba2 tgn tertekan Emergency Stop..apa da..potong stim tul. Sok tak p la..Jumaat Lor..Next week pun maybe sampai Selasa je..lps tu kena Rehat. ;)

Ok la..sambung di lain kali..tAtA!

4 comments:

B.e.T said...

tengs jwb tag saje2 tu.. hahaha..

woweee.. coach baru!!... nk bwk jln2 yg baru ek.. yg lama x bwk jalan? =))

Liza Abd Rahim said...

welcome.. ;)

coach mmg kerja dia berjalan dgn kuda.. ;b

Suriati said...

wahh coach lagii....huhu..betuah...
tak hajak pi gymm...

Liza Abd Rahim said...

coach beli sendri la cik ateng..
gym kzai ikut suka hati..nnt janji2 ngn org, x jd..payah lak..kan?







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!