Saturday, March 12, 2011

..Layan Diri ..

Nantuknnyaaaaa..dok sorang2 ni memang bosan kan? Anak2 dah ada kat Ipoh umah mak. Mr.Abe ada kat Rotterdam..mana tu? Google lah..hehe. Dekat2 Amsterdam lah kot. Kerja dia dah habis, so dia berfoya-foya lak. Tadi aku umah adik kat Putrajaya. Dia ajak lunch. Aku yg tido terbabas-babas and sangat2 malas nak bangun..kul 3 baru g umah dia. Hari ni birthday dia gak. Lepas kenyang, g Alamanda beli brg2 yg Mr.Abe suruh dan tukar duit lagi. Kena claim ni..ngeee..pastu layan BR sensorang..belasah je dok situ makan ais krim.

Perasa yang aku makan ari tu takde..ke aku yg tak hengat yg mana.. :)
Dari Alamanda, aku terus ke Serdang. G cuci rambut and potong rambut sket..sket jek. Nak simpan panjang ala2 Rapunzel lah..OK tak ? muahahaha..Ada bape jam je lagi ni aku nak lepak rumah. Berdebar gak ni..huhuhu...

Ok la..see ya next time..bye!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!