Wednesday, March 02, 2011

..Ini Entry LaYaN DiRi..

Twit! berblogging jap sebelum sambung lagu buat 'skrip' untuk video. Video apa? Vlog? hek hek hek. Aku belum nak masuk ke alam 'Vlog' kot..Nak cite apa ek? Haaa..mcm yang ada kat link blog yg jadi ikutan aku..ni dari Redmummy.com khas utk Peminat Siti Nurhaliza. Aku follow Redmummy ni sejak berita kuar Hot.FM..'Redmummy Jutawan Blogger' Hehhehe. To Redmummy..pinjam satu gambar ya nak tepek sini. Klasss RM interview Siti..and adakah aku nak pergi Minggu Setiausaha Nostalgia Siti Nurhaliza - 5 April 2011? Huhuhu..'selok' gak ni..nanti fikir and roger 'kakak angkat' Siti a.k.a Kak Lon..ngeh ngeh ngeh. Tapi cuba tgk rege tiket pada pic tu? hahaahahamek kau..paling murah RM340++..keh keh keh.


Korang nak tgk Vlog Siti ngn Redmummy? g la jenguk : Redmummy.com
Kredit to Redmummy.com

Okek..sebenarnya, aku PeNat ni. Padan muka aku..dah lama tak bersenam and tadi lunch time aku pergi Gym sensorang. Aku perlu exercise untuk kesejahteraan aku 'nanti'. Lucky tak ramai kat Gym. Macam biasa, tujuan aku just nak naikkan stamina ..bukan nak kasi badan ketul2 or nak kurus..so aku layan je treadmill. Streching and berlari. Aje gila lah..20 minit, 7km/j ..aku dapat 1.8km jek..lepas tu? Mengah..keh keh keh. Siap rasa melayang bagai sampai kena pegang dinding untuk cooling down. Terus blah balik rumah mandi manda and makan apa yang ada. Tak leh jadi ni..mcm 'slow' je..dah tua kot. Lagipun kan kan kan..tekanan darah aku masih rendah..sebab tu la aku jadi LeMbaBsSss mcm ni..semua pun memenatkan.

Selesa dan di hidangkan lagu dari Sinar.fm..tergelak aku sorang2..layann.. :)
Ohoiii..ni berat latest aku..yay! Lompat katak jom..naik naik..dari 43kg..gumbira..!!
Aku cuba KOT lagi untuk teruskan GYM ni sampai lah tiba masanya. Kena pergi..kena kena kena..sebab aku tak rasa puas lagi Heart bit pun tak memenuhi tahap piawaian. Sok? InsyaAllah KALAU rajin..huhuhu.

4 comments:

B.e.T said...

byk tu naik kg... x menyesal? kalo nk naikkan lagi meh belanja kita... he he he....

Liza Abd Rahim said...

x menyesal..sbb letih gak dgr org ckp 'kering'..xpe..berat naik byk2 pun x pe..yg penting perut x naik.tu je buat 'x besh'..
banje? boleh2...sila seru..hhehe

B.e.T said...

pewot? hak hak hak...

Besnye ...nak ikot pi tgk CT.. leh dpt diskon kah? hehehe...

Liza Abd Rahim said...

x p kot..MURAH sgt..kecuali ada org sponsor..jalann..:D







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!