Friday, February 24, 2012

..Warna Personaliti..

Hallo. Selamat tengahari. Eh dah petang. Em,pagi tadi aku hadir dalam sessi Bicara Integriti di opis. Topik hari ni 'Inventori Personaliti Warna'. Di beri 100 soalan dan kena jawab Y atau T. Jawapan di kira berdasarkan warna - Emas, Hijau, Biru dan Jingga. Katanya, soalan adalah rahsia dan ada hakcipta..so tak leh share secara umum..tapi lepas aku google..hak hak hak..rahsia bukan lagi rahsia. Benda ni dah ada banyak di alam maya. Carilah sendiri ya. Aku cuba menjaga hak soalan tersebut seperti yang di minta. Berdasarkan soalan, aku ada Personaliti Warna - BIRU. Apakah? Jeng jeng jeng...memang tak di nafikan. Dengan jiwa seni dan halus aku ni..aku tak malu aku mengaku - BIRU tu memang kena sangat dengan aku. Jom tengok..apa ada dengan orang Biru.

BIRU  (  Perasaan  )

Romantis
Harmoni
Tulen
Kerjasama
Unik
Berseni
Empati
Setia

Kepada yang kenal dekat dengan aku..betul tak aku memang BIRU? Masih teringat kata motivator tadi..orang Biru ni..Kalau tak suka..tak suka sampai mati..atau kalau suka, suka sampai mati. Hahah..ye ke? something like that laa..dan sekarang..aku sedang berlawan dengan diri aku sendiri..cuba tak suka apa yang aku suka kerana buat aku sakit jiwa....ye lah kan. Suka tapi tak dapat miliki. Stress!!

I am BLUE.

Tadi aku cuba jawab yang English version test. Jawab kat website. Soalan tak sama langsung and still..I am BLUE.

BLUE - You are a HelperCongratulations, you are a primary Blue. Your communication style creates peace and harmony in the workplace.  As a Blue personality you are gifted with tremendous people skills. Your complete color spectrum is shown above.
You have a strong need to make a difference in the lives of other people. This strength is immediately noticeable in the way you make heart felt connections and bring out the best in those you encounter. People usually feel relaxed and comfortable in your presence.
You love to build self-esteem and make others feel good about who they are. You can easily motivate and inspire people to make changes in their lives and reach their potential. This natural talent makes you excel as a counselor, teacher, social worker and journalist, but the list is far greater in the books.


pst : Mode berperang.. Emm..

2 comments:

MRS. AJ said...

Usu suka white. Pure, clean and clear. :-D

Liza Abd Rahim said...

ni ujian color lah usu.. kalau suka..angah suka pastel. :)







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!