Friday, February 03, 2012

..Chumel dengan Camera360..

Hiks. Nak share something dengan you all. Nak chomel dan gebu tanpa alat kosmetik yang mahai? Meh nak ajar..kejap jek. Dengan hujung jari..anda akan chomel dan gebu bersih sekelip mata. Keh keh keh. Tak caya? Jom tengok aku ni.. ahaks!

Noda-noda di wajah dah tak nampak lagi..Ngam kan? Hahahaa..
Haa..lps ni leh perasan camwhore sorang2 byk2 kali..uuishh..mcm dlm mimpi menjelma bidadari..kah kah kah..
Menjadi putih bersih sesuci salju...bersinar lagi.. nampak macam 24 tahun tak? Ngeh ngeh ngeh.

Amacam? percaya tak? Ahaks. Ok ok..jangan tertipu ya. Kalau lah betul kulit aku segebu gambar-gambar di atas..aku buat kenduri 5 hari 5 malam. Benda ni sebenarnya aku capture guna Android Apps - Camera360.Banyak lagi function lain. Sapa pakai Android, cuba la install. Free Okek. Tadi masa roomate aku lom balik solat, ni la kerja aku. Amik pic sorang2..jangan gelak okek. Ni aku just nak test function kamera jek.


dan realitinya..ini lah aku yang sebenarnya. Penuh noda2 di muka. Gambar ni leh compare dengan gambar atas sekali. Beza kan? Hiks. So kalau lps ni tengok iklan tv model gebu-gebu tu..mcm ni la teknologi yang di gunakan. Semua kerja teknologi..kalau tak, tak kan lah Loreal Perancis kena saman sebab tipu pengguna. Kata mereka 'cukuplah pengguna di sogokkan dengan penipuan yang melampau sehingga menjanjikan kulit selicin bayi'.  Kalau tgk awek-awek comel kan FB tu..tgk lah mereka secara LIVE dulu. Mungkin ada yg lawa macam Fatin Liyana dan Hanis Zalikha..tapi mungkin ramai yang lawa di gambar saja. :)

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!