Friday, February 03, 2012

..Salam Jumaat and Happy Maulidur Rasul..



Salam Jumaat semua. Gambar ni suasana Pendaftaran Pelajar International di UNITEN. Ni dalam Galeri..yang kat luar berderet lagi beratur. Macam biasa, kena standby. Ramai jugak budak International ni and most of them dari Timur Tengah. Tapi asal takde yang hensem eh? Hahahah..Sebenarnya tak sempat nak tengok pun muka dia orang..Now baru boleh lepak sket..so update blog kejap..takpe kan?. Aku pun tak pandai sangat lagi kalau ada masalah..terpaksa rujuk Otai and 2nd Otai via OCS (MS Office Communicator) yang sorang kat DSS and sorang kat COIT. Alhamdulillah..team ni OK and aku suka kerja dgn dia orang. Ni depan la kan..belakang2 kalau ada cite belakang..abaikan je lah. Janji kerja jalan dan aku pun belajar pelan-pelan. Kalau nak ikut hati..memang tak jadi apa lah aku ni..hiks!!

Eh..terngendala sebentar..ada prob jap..hiks..tungguuu!!

Gelabah gak jaga sorang2 ni kalau 2-3 masalah dlm 1 masa..penin. Aku mmg ada masalah nak handle stress..hahhaa. Pastu pening. Pastu semput and maybe sebab aku jenis..'you have a problem to settle..you have to settle it on time'. Kalau dgn otai..dia cool jek. Tu la beza nya laki dan perempuan. Memang aku kena belajar cara nak bertenang..Aku lak..kalau ada job yang aku tak suka..mmg aku tak suka..tp bila kena buat..tanggungjawab tu ada..dah la aku ni jenis detail .. hahaha.sendiri la ni kena berubah..

Berdoa semoga aku boleh jadi mcm ni..Amin.
From : saharil.com

OK..sempena Maulidur Rasul ni.Selawat Serta Salam Buat Nabi Junjungan Kita - Nabi Muhammad S.A.W. Semoga kita mendapat shafaat Baginda di akhirat nanti. AMin..Cuti ni gi mana? Selamat bercuti juga buat semua..

"Bila kita meletakkan sesuatu di tempat yang tinggi dalam hidup kita..tapi sebenarnya kita pula hanya sesuatu yang tak beri apa-apa makna, tentu ianya amat menyakitkan.Tiada ubat yang boleh menjadi penawar selain daripada Redha kepadaNya".


ps: S.E.M.P.U.T

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!