Wednesday, February 15, 2012

..

Assalamualaikum..

Em, kai fa halukum? Aku sihat dan OK arini. Ada beberapa perkara telah di selesaikan dan alhamdulillah, ada secubit rasa happy hari ni..apa? Beberapa wish aku dah jadi kenyataan. Alhamdulillah. Hari ini fikiran agak lapang daripada fikir hal kerja walaupun aku ada job tak siap lagi yg nak kena submit Jumaat ni..but still rasa tenang sikit. Takpe..sok leh siapkan walaunpun esok penuh dengan meeting.

Now ni petang sibuk dengan aktiviti netball dan futsal. Tadi dalam hujan renyai2 pun belasah main gak. Ahaks. Lagipun anak2 Mr. Abe handle hari ni. Em..hujung bulan ni Danish periksa. Tak tau la apa nak jadi coz dia ni liat sket nak study. Mungkin style babah dia..tumpu perhatian dalam kelas. Takpe, doakan yang terbaik untuk Danish dan semoga dia jadi anak yang baik dan berakhlak..itu paling penting.

Ok la..takde idea. Sebelum tidur, aku nak share ni :

Sangat bermakna untuk aku tujukan kepada diri aku sendiri..kena praktis ni.
Selamat malam semua..semoga esok lebih baik daripada hari ini..Amin..

Bye!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!