Saturday, February 18, 2012

..Victory Futty..

Selamat hari sabtu. Buat apa hari ni? Aku hari ni..zoomm, pepagi dah ke TNB HQ - JomLa Futsal 20/12 TNB.G sana naik kereta kazie..merasa naik Grandis..hikss. Game Open Wanita ada 6 team..Alhamdulillah, berkat training 4 hari..dapat Naib Johan. Team ni pada aku, boleh di bawa ke depan..open and ada skill. Keeper terbaik OKEK.

1st Game lawan Ten Ten Ten (team HQ) - seri 0-0 (asal asyik jumpa dia org ni je dulu..netball pun mcm tu).
2nd game lawan Harimau Barat - 3 - 1.
3rd game (semi) - lawan skyline girl. 2-1
Final jumpa balik Ten Ten Ten - 1-0. Ala...salah sket jek. Takpe la..rezeki mereka.

UNITEN dapat pemain terbaik yang di rangkul oleh Goal Keeper..memang terbaik lah dia.
OK la..jom layan pic. Malas nak cite lebih2.. hahahaa...
Dari belakang kiri : Jijot, Besah, Natte.
Depan kiri : Yan, Kazie, Ika, Masyu, Aku dan Eyda.

Di mulakan dengan senamrobik..hahahah..benda yang tak berapa gemar. Ikut je lahh..

Game dalam hujan hari ni dari pagi. Maka lepas bermain..kasut di jemuran...Reebok aku dah lekang tapaknya..uhuk

Ni lah kerja kita orang..main WhatApp antara kita orang gak..hahahahaa..

Penyampaian hadiah..Naib Juara..

Kita orang memang happy sokmo..Naib Juara pun posing sakan..terbaekkk..hahhaaa

Hadiahnya wang tunai and piala. Kalau Johan, dapatlah RM800..

Best prend a.k.a Madu tak jadi..hakakakaka. Ni si Yati_Aw..tak berubah2..
Sebenarnya kan..aku tak main satu game pun. Har har har. Kenapa? Saja je. Dari mula ..memang aku dah cakap, aku sekadar mengisi ruang, cukup kan player. Lagipun ni bukan game aku..and ni 1st time masuk Open Game. Walaupun di beri peluang main, aku yang tak nak. Takpe..7 orang lagi adalah well trained futsal player. Bagi je dia orang main. Aku happy jadi supporter a.k.a pemain simpanan. Takpe, next time..lepas dah betul-betul pandai..aku pasti nak jadi 5 pemain utama. Tunggguuuuuuuu....

Esok Ahad..nak buat apa? Ingat nak tidur je laaa 1 hari..can a? ;b
Papai!!!!

2 comments:

MRS. AJ said...

Seronok tgh gambar Angah join sport. Huhuhu... bestnye!

Liza Abd Rahim said...

my soul. ehehhe..a;ah..seronok sgt. :)







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!