Saturday, February 11, 2012

..Tangkap Leleh..

Apa la kan ..tajuk asyik sedey je. Tengah sedey ke? atau aku tak pernah happy? Hahhaa..propa je ni. Sebenarnya tengah layan Kuch Kuch Hota Hai kat Tv3 ni..entah baru kali aku tengok pun tak tau...tapi airmata plus air hidung sure leleh jek. Cite ni dah lama..tapi aku mula layan tahun 2003 masa dalam pantang Danish..beli CD tak Ori..lepas tu dok ulang2 tengok..arini ada kat Tv3 lak..walaupun byk potong..still sebak jugak..ngeeeeng lah..Akekeke. Aku suka perlakon cite ni terutama Rani Mukharajee. Lawanya beliau. hik..

Rani Mukharajee..dia ada indian look...cantek kan?
Pagi tadi, jam 7.35 am, kawan datang hangkut aku kat umah and terus ke Putrajaya. Wat pe? Jogging laa..targert 5KM. Start dari bulatan Masjid Putrajaya...sampai mana tah..patah balik ke bulatan. Nak tanggal lutut..rasa penat gila..tapi tak sampai-sampai. Rupa2nya terlebih 1 Km. Hahaha..padan lah. So 6Km = 45 minit..slow? boleh la as a beginner..saja suka2 lari pun. Kalau lari saja-saja..tak kira waktu..takde motivasi. Minggu depan..kita orang dah set petang kalau tak hujan..kasi penuh dengan aktiviti. Isnin & Khamis Netball..selebihnya futsal. Main futsal lak? hahaha..dia org ajak join Open kat Padang TNB..aku okek je..janji main. Semoga petang2 tak hujan..amin.

Aku dah fikir offer yang baru aku & dapat and Mr. Abe pun cakap 'takyah lah'. So aku akan continue dengan kerja sekarang. Lagipun aku suka kerja dengan team aku now. Cuma time kerja tak menentu yang buat aku lemah sangat. Takpe ke tolak offer di saat hati aku meronta2 nak keluar? Emm..Ya Allah..tunjukkan lah jalan..atau ada sapa2 nak bg aku khidmat nasihat percuma? Buntu gak..

2 comments:

MRS. AJ said...

Takpe Angah. Dengar cakap Abe ye. Ada hikmahnya.

Suriati said...

aik..dah dapat offer tu...lepaskn ke? tp klu cik abe ckp pilih yg lame, cube la ...dgr ckp suami ade keberkatan di situ..hehee







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!