Saturday, April 14, 2012

..QE around the corner..



Masih berjaga and sejak Selasa lepas, aku susah betul nak tdo malam. Stress! Akibatnya..hari ni aku hampir demam and lemah badan. Tadi aku beritahu big boss, aku MC or EL, tapi buka je PC dr pagi, banyak pulak email masuk pasai QE. Isnin ni nak audit...so byk benda nak kena settlekan.

Anak2 abe hantar dan lepas sarapan sendirian kat rumah..aku duduk mengadap lappy buat apa2 yang patut seperti yang di minta. Tiba2 raasa tak best je ..so aku decide masuk opis lepas lunch hour. Emm..betul lah. Benda2 yang minta di setup, apapun tak jadi. Terpaksa lah aku sendiri yang cari jalan. Minta tolong kawan2 lain..alhamdulillah selesai. Terima kasih juga pada Nora yang sudi nak buat video..pun last minit request.

Now ni, abe dh ada dlm flight ke Crotia. Transit di Istanbul dulu. Macam mana senaknya perut aku kalau nak fly, mcm ni la juga tak bestnya rasa selagi takde berita dia sampai atau belum. 8 jam ke Instanbul and kemudian 2 jam ke Crotia. Semoga Allah lindungi dia walau dlm apa jua keadaan. Amin.

Ok..cubaan untuk lelapkan mata..
'Dengan nama Allah aku hidup dan aku mati..amin'

Wasalam..nite!

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!