Saturday, April 07, 2012

..Am I Crazy?..

Demi Allah..apa yang ada hati ni, Allah je tahu. Macam biasa, aku akan kelihatan OK sentiasa. Drama Queen will alwiz wanna be a Queen, right? Turun juga selection road relay sebab dah janji dengan kawan. Hati memang takde langsung ke situ. Lagipun tidur pun entah pukul berapa..mcm sesaknya kepala.

Tak tahu la terpilih ke tak road relay lagi. Awal-awal aku dah give up..sebab hati aku memang ke lain. Tak fokus..infact, aku dah nyaris berhenti tadi. Teruskan juga larian..slow dan tak larat. Sebab tu, jangan buat kalau tak suka lebih2 lagi dalam keadaan mood swing mcm ni. Masa yang di catat 6 minit 3 saat. Oh! Not bad walaupun rasa dah nak mati tadi. Biasa aku buat sendiri hampir 7 minit..


Only 'crazy' people will crying without reason..am I that person?


I would to say something...:

Jangan Ragui Keihklasan Saya jika saya memuji kerana saya tak harap balasan..Jangan Paksa Jika Saya tak mahu kerana jika terjadi, ia tak membawa keseronokan..Jangan Hampiri saya jika rasa saya membosankan kerana saya tak pernah harap kasih sayang yang dalam keterpaksaan. Cari lah yang terbaik jika rasa saya tak sebaik yang di harapankan.. 


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!