Thursday, April 12, 2012

..mOod Ke laut..



Semalam dunia di gemparkan dgn gempa bumi yg agak kuat sehingga Malaysia pun terasa kecuakannya. Amaran Tsunami dikeluarkan. Aku pun seram sejuk baca dan alhamdulillah..bencana itu berlalu pergi dan bumi tidur dgn aman malam td. Mengikut laporan, 5 org rakyat Aceh meninggal dunia akibat serangan jantungan sebab gempq smlm. Semoga Allah melindungi seluruh umat dr kemarahan laut. Amin.

Hari ni, mood aku pulak ke laut. Agak keciwa dgn beberapa masalah. Takpe lah..aku buat bahagian aku sebaik mungkin..sbb itu tanggungjawab. Benda tak de perubahan sbb kita yg tak ubah. Now ni pulak dh musim2 UNITEN nak buat byk event..makin sakitlah kepala..takpe..aku suka. Janji tak nganga dok opis saja2.

Hari ni gak ada 2nd selection Netball kat Hq. Dapat email minta hadir..tp sbb bz and kwn2 pun takde..aku terpaksa lah tak g dan hari ni juga ada 3rd selection road relay. Aku dh lari 2 kali and both kekal kat tmpt kedua. TAPI takpe lah..hari ni aku tak turun walaupun td kwn2 siap tahan kereta suh turun. Huhuun...sorry guys. Takpe, bagilah yg lebih layak and minat nak masuk yang masuk. Semoga mEnang lagi tahun ni. Puas hati tak turun?

Ok..kepala aku sakit...mood pun ke laut..jgn tsunami sudah. Tata!

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!